Categories: Lleida

Aitona destaca el ressò mediàtic “sense precedents” d’aquesta campanya de floració dels presseguers

L’Ajuntament d’Aitona (Segrià) ha donat per acabada aquest divendres la campanya de la floració dels presseguers de Fruiturisme amb un balanç positiu tot i les restriccions de mobilitat decretades per la pandèmia. Unes 2.000 persones han visitat el punt d’informació que el consistori va habilitar al pavelló poliesportiu, a les quals cal sumar totes aquelles que van optar per visitar pel seu compte els camps de presseguers florits del municipi sense passar per aquest punt informatiu. Així mateix, l’alcaldessa Rosa Pujol ha destacat que el ressò mediàtic “sense precedents” que ha tingut la campanya de la flor d’enguany ja que “ha despertat l’interès de mitjans d’abast internacional”, segons ha explicat.
Pujol ha posat de relleu la “notorietat” que ha tingut la campanya de Fruiturisme d’enguany ja que els camps florits d’Aitona “han sortit a mitjans de comunicació estatals i internacionals com ara Reuters, i televisions de França i Itàlia”. “Això ens ha animat a pensar noves experiències de cara l’any vinent”, ha avançat. L’alcaldessa ha explicat que l’edició d’enguany ha servit per apropar la floració al turisme de proximitat, habitants de la comarca de Segrià que fins ara no s’havien apropat a gaudir de la màgia dels camps en flor o que han volgut repetir l’experiència.

Rosa Pujol ha detallat que unes 2.000 persones han visitat el punt d’informació, sense sumar els visitants que han vingut per lliure. “Els turistes que s’han apropat fins als camps en flor han estat famílies amb fills que s’han desplaçat per caminar i fer rutes en bicicleta respectant la bombolla de convivència”, ha dit.

L’acabament d’aquesta campanya estava prevista per al 14 de març però, aprofitant la relaxació de les restriccions de mobilitat, el consistori va decidir allargar-la cinc dies davant les moltes trucades rebudes de gent interessada de fora del Segrià. “Allargant aquests cinc dies la campanya hem aconseguit que gent de localitats com Barcelona i Girona també hagi pogut viure l’experiència”, ha explicat l’alcaldessa.

Fruiturisme 2022

Pensant en la pròxima campanya de la flor, Pujol es mostra molt optimista i ha indicat que ja estan pensant en crear rutes noves i organitzar noves activitats. “Després de l’experiència d’enguany veiem que podem arribar a molta gent diferent i, si la pandèmia ens deixa, l’objectiu és treballar per millorar encara més l’experiència del públic visitant”, ha afirmat l’alcaldessa d’Aitona.

ACN

Missatges recents

Salou aposta per taxis estacionals durant la temporada alta

L’Ajuntament ha iniciat la incorporació gradual de 45 noves llicències estacionals de taxi, convertint-se en el primer municipi de Catalunya a…

10 hores fa

El Gran Casino Andorra presenta una nova edició de l’escola de crupiers

El Gran Casino Andorra posa en marxa una nova edició de l'escola de crupiers que tindrà lloc entre el 5…

10 hores fa

Mor un home en ser atropellat pel seu propi cotxe

Un home ha mort aquesta matinada després de ser atropellat pel seu propi cotxe, presumptament a causa d’un problema al…

10 hores fa

Marxes lentes de Revolta Pagesa a la C-16, C-14 i C-55 coincidint amb l’operació tornada de Setmana Santa

Revolta Pagesa ha protestat aquest diumenge a la tarda amb marxes lentes a la C-16 al Berguedà, la C-14 a…

10 hores fa

Arrestat a Martorell un fugitiu reclamat per agressions sexuals als Països Baixos

Els Mossos d'Esquadra han arrestat a Martorell (Baix Llobregat), un home amb una ordre internacional de detenció per quatre agressions…

10 hores fa

Ordino manté la tradició de les caramelles tot i la falta de relleu generacional

Tot i el fred, la coral Casamanya ha mantingut la tradicional cantada de caramelles a Ordino. La formació musical ha…

11 hores fa

Esta web utiliza cookies.