La Comissió de promoció de turisme celebrada aquest dilluns ha aprovat la campanya de comunicació turística per promocionar la destinació en els propers mesos amb l’objectiu de potenciar la imatge de marca de Sitges i atraure turistes per a la temporada d’estiu, principalment de les àrees de Catalunya, Madrid, Aragó, Andorra i sud de França. La campanya combinarà accions online i offline amb l’objectiu de resituar Sitges en el mapa mental dels turistes i visitants.
‘Sí, a Sitges’ és de nou l’eix vertebrador de la campanya a partir de la qual es potencien tots els atractius de Sitges com són la platja, els ports, la gastronomia, el shopping, la natura, l’oci i la cultura. Precisament la suma de tots aquests actius fan que Sitges sigui un reclam complert per a turistes, segons les enquestes que anualment es fan des de la regidoria de turisme. La campanya serà tant online com offline i inclourà mitjans escrits, radiofònics, generalistes i/o especialitzats. Com a novetat també s’han programat accions de relacions públiques amb influencers de renom i especialitzats en els diferents segments.
La campanya se centra sobretot a Catalunya, Madrid, Aragó, Andorra i sud de França ja que segons els darrers estudis, al 2020, el principal turista va ser el català i el provinent de Madrid i Aragó. El mercat internacional ha suposat 23% aquest 2020, del qual el principal perfil és el del turista francès amb un 33.10% del total. Les xifres constaten el canvi de tendència com a conseqüència del context de pandèmia, ja que al 2019 el turisme internacional va ser del 70%.
La Comissió de promoció ha servit també per presentar el Calendari d’esdeveniments, ja que és un dels elements diferenciadors de la destinació i que ajuda a desestacionalitzar el turisme. Enguany, el calendari s’ha vist alterat per la pandèmia, però ja s’estan començant a recuperar esdeveniments i a dissenyar-se’n de nous. Així, del 17 al 20 de juny se celebrarà una nova edició del Festival Internacional de Patchwork i ja s’estan treballant noves propostes per al tercer i quart trimestre. El Turisme cultural també és una de les línies claus sobre les quals es vol fer incidència per donar noves alternatives als turistes que venen a Sitges. D’aquesta manera, des de la regidoria es donarà suport a esdeveniments com La Cubana 40 + 1 com a reclam per atraure turistes i visitants.
La Comissió de Turisme de Promoció és un grup de treball tècnic integrat per sector públic i privat, amb la participació de representants polítics per treballant conjuntament les accions de promoció i gestió turística de Sitges.
El centre comercial Montigalà dona inici a un dels moments més especials de l’any amb la celebració del Dia de…
Els comerciants del centre de Sabadell i els paradistes del Mercat Central respiren una mica més tranquils aquest dimarts després…
L'Àrea de Comerç de l'Ajuntament d'Igualada ha celebrat un any més el tradicional concurs d'aparadors de La Mostra d'Igualada, amb…
Red Eléctrica continua gestionant l'apagada històrica que aquest dilluns, 28 d'abril, va deixar tota Espanya i Portugal sense energia elèctrica.…
Rodalies recupera parcialment el servei aquest dimarts al matí, amb els primers trens en les línies de l’R1, l’R2, l’R2Nord…
El Ple de la Diputació de Tarragona ha aprovat aquest dimarts els projectes de millora de tres carrers de la…
Esta web utiliza cookies.