Una de les qüestions que més ha marcat la darrera legislatura a Vilanova i la Geltrú han estat les polítiques de mobilitat. Especialment el darrer any, amb l’aplicació de diverses mesures per pacificar el centre.
La més controvertida, el canvi de circulació a 40 carrers. Un revulsiu que ha desfermat crítiques de l’oposició, veïns i comerciants, queixosos pel “col·lapse” generat al voltant de la zona pacificada. Tots els partits afronten el 28-M coincidint en reduir el trànsit contaminant al centre de la ciutat, però hi ha divergències en el model aplicat fins ara. El pròxim govern haurà de decidir si consolida els canvis dels darrers anys o si els replanteja, mentre l’estat espanyol obliga a posar en marxa la Zona de Baixes Emissions.
L’Hospitalet ha fet cent anys com a ciutat i, com no podia ser d’una altra manera, les Festes de Primavera…
L'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha presidit aquest vespre la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al…
El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports de Tarragona ha aprovat avui, 24 d'abril, les noves tarifes per a…
El món de les xarxes socials torna a plorar la mort d’una de les seves protagonistes. Vanessa Konopka, alemanya de 28…
El Port de Segur de Calafell acollirà aquest proper cap de setmana dues activitats de les més importants de l’any…
Nova campanya per promocionar les activitats de dinamització del Mercat del Carrilet que s'estrena coincidint amb el cicle de primavera.…
Esta web utiliza cookies.