L’Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà (OMAC) de Figueres ha aturat l’atenció presencial per un positiu de covid-19 a la plantilla. Des d’aquests dimecres, només es podran fer gestions per via telefònica i telemàtica a través del web. Totes les persones que tinguin cita prèvia confirmada seran ateses de forma telefònica en les properes hores i dies i es mantindrà aquest servei però per telèfon.
Des de l’Ajuntament, asseguren que el servei presencial es reprendrà “el més aviat possible i tan bon punt s’hagin complert els protocols sanitaris”.
El Nàstic de Tarragona s'ha endut un cop molt fort en la derrota de l'equip contra l'Andorra per 1 a…
La pluja no ha espantat la solidaritat. I és que, malgrat les precipitacions d'aquest diumenge, l'onzena edició de la marxa…
L'estació d'autobusos de Tarragona va ser fa uns dies escenari d'una situació d'allò més surrealista que va agafar una parella…
Reus acull aquest dilluns 5 de maig l’acte de lliurament de les distincions a les noves 22 noves Ciutats de…
La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre (CHE) ha advertit de la possibilitat de “crescudes sobtades importants de caràcter local” en barrancs…
L'arribada massiva de turistes en temporada alta pot arribar a col·lapsar alguns municipis que no tenen les infraestructures necessàries per…
Esta web utiliza cookies.