“Es tracta també de crear una cultura de la sostenibilitat i de conscienciar tant als equips perquè s’hi impliquin com d’educar als clients fent-los recomanacions, per exemple, per reciclar millor o tenir cura de l’entorn”, explica Violant Blanco, consultora pel desenvolupament i la gestió del turisme a Criteris, encarregada del projecte.
“El segell és un repte exigent però assumible que ens situa en la direcció cap a sostenibilitat real i efectiva”, remarca el president de l’associació, Miquel Gotanegra.
Valor afegit de la destinació
El nou segell se suma a la posada en marxa del distintiu ‘Roses et cuida’, que busca generar confiança entre els clients durant la pandèmia i que a hores d’ara ja té una seixantena d’empreses adherides.
L’entitat també va crear el segell “Gastronomia d’Origen”, que compta amb 34 restaurants adherits i que té com a objectiu potenciar els productes de proximitat.
El Servei Meteorològic de Catalunya ha anunciat que s'esperen pluges acompanyades de tempesta durant la tarda i la nit d'avui.…
La cinquena edició de la Fira del bestiar d'Ordino ha donat aquest dissabte el tret de sortida amb l'objectiu d'igualar…
El Rec.0 d'Igualada ha tancat portes aquest dissabte amb un càlcul d'assistents similar a la xifra de l’edició passada, del…
Els Mossos d'Esquadra han anunciat avui que després d'una intensa investigació, han aconseguit detenir un fugitiu de la justícia brasilera…
Després de l'incident amb armes blanques que ha provocat quatre detinguts a Palamós, un altre home està en estat greu…
La Policia Local de la Bisbal d’Empordà, amb el suport dels Mossos d’Esquadra, ha detingut dues persones per dos delictes…
Esta web utiliza cookies.