L’opinió dels usuaris sobre els transports públics que gestiona Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és molt favorable i millor que la de l’any anterior, tant en bus com a metro, segons l’últim Estudi de Percepció del Client, corresponent al 2023.
Segons aquest estudi que realitza anualment TMB, la xarxa d’autobusos de Barcelona obté una puntuació de 8,09, que suposen 0,5 punts més que l’any passat, mentre que a la xarxa de metro, els usuaris li donen una puntuació mitjana de 7,94, que és 0,9 punts més que al 2022 i la puntuació més alta a metro d’aquest índex des de 2010.
La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha destacat que els alts nivells de satisfacció d’aquest any encara tenen més valor “ja que es mantenen en màxims històrics en un any en què s’han trencat tots els rècords de validacions” i, tot i això, “la qualitat del servei s’ha millorat” donant una resposta “satisfactòria”. Bonet ha assenyalat que “aquests bons resultats són fruit de l’esforç i la bona feina dels treballadors i les treballadores de TMB”.
Els gràfics mostren l’evolució dels dos índexs des del 2010 (el 2019 no es va realitzar l’estudi) d’una satisfacció global que es calcula fent la mitjana de les puntuacions donades pels enquestats als diferents serveis: una nota única que resumeix la seva experiència com a usuari.
D’altra banda, hi ha l’Índex de Satisfacció del Client (ISC) que es confecciona a partir de les puntuacions donades a 15 atributs que descriuen el servei en termes d’oferta, fiabilitat, confort, informació, seguretat, accessibilitat i atenció rebuda. En tots dos sistemes de mesura de les xarxes de bus i metro els valors es mantenen estables respecte a les dades de 2022.
En el cas de metro els aspectes que més destaquen els usuaris de les línies fan referència a la rapidesa, accessibilitat i a la informació general rebuda en qualsevol aspecte relacionat amb la xarxa. Pel que fa a l’àrea de bus, els atributs que més valoren els usuaris són els que fan referència als aspectes de fiabilitat tècnica, l’accessibilitat i als serveis d’atenció al client i informació a l’usuari.
Valls serà de nou la seu central de la Ruta Sense Límits Road 2025, un esdeveniment moto turístic i no competitiu…
La ciutat de Tarragona comptarà ben aviat amb un nou establiment dels supermercats Condis, el quart a la ciutat. El…
Fa escassos moments, acaba de finalitzar la presentació oficial de la Festa Major de Sant Anna 2025 del Vendrell, un…
El Grup Llobet, amb seu a Sant Fruitós de Bages i amb una forta implementació al sector de l'alimentació a…
El periodista Xavier Borràs Calvo (Barcelona, 1956) ha mort aquest divendres amb 68 anys a la Vall d'en Bas (Garrotxa),…
Un treballador de 41 anys ha mort electrocutat en rebre una descàrrega elèctrica mentre feia tasques de desmuntatge en una…
Esta web utiliza cookies.