L’oficina del SAC del Despatx Lluch de Sabadell atén sense cita prèvia

L’oficina del Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) del Despatx Lluch (carrer  Indústria, 10) ha començat a atendre sense cita prèvia, un canvi que permetrà que les persones que necessiten atenció i no tinguin marge per sol·licitar la cita prèvia es puguin adreçar directament al SAC. Tot i això, es recomana  reservar cita sempre que sigui possible per evitar esperes.  

El SAC disposarà a partir d’ara de tres espais diferenciats. Un per donar  resposta a les persones que hagin sol·licitat hora, un espai destinat als tràmits  exprés i un altre per a la resta d’atencions que no tinguin cita prèvia.  

En el cas dels tràmits exprés, s’inclouen les gestions ràpides amb més  demanda i que es poden fer en poc temps com el certificat d’empadronament  individual i el certificat històric de residència. Aquesta prestació permetrà  reduir les demandes de cita prèvia i que el termini per obtenir cita sigui més  curt.  

Pel que fa a les persones que no hagin acordat una cita amb antelació, se les atendrà en funció de la disponibilitat del servei i de l’horari

La ciutadania també podrà sol·licitar hora prèviament de forma telemàtica a  Citaprevia.Sabadell.cat, trucant al 010 o de manera presencial en l’oficina del  SAC. 

D’aquesta manera es vol garantir l’accés de la ciutadania a l’administració en  qualsevol moment. Disposar del servei de cita prèvia per accedir als serveis i  tràmits presencials de l’Ajuntament serà una opció per millorar l’atenció a la  ciutadania, però en cap cas tindrà caràcter obligatori al Lluch. 

Oficines cardinals 

Juntament amb el SAC ubicat al Despatx Lluch, la ciutat disposa de les  anomenades oficines cardinals distribuïdes pel territori. En aquests casos les atencions es mantenen com fins ara. És a dir, bé amb cita prèvia o amb cita  de tràmits urgents que es puguin acreditar. En ambdós casos, s’haurà de  demanar hora i dia de forma telemàtica, trucant al 010 o presencialment.  

El servei de cita prèvia es va posar en marxa l’any 2018 amb l’objectiu de  facilitar les gestions a la ciutadania i evitar esperes innecessàries per ser atès.  Va ser una implantació progressiva al llarg d’un any i mig que la pandèmia va  acabar de consolidar. Ara es fa un pas més en la millora del servei. 

Tags: Sabadell
Adrià Torres Redacció

Missatges recents

Clou l’Any Vergés, després de desenes d’actes en el seu record

Aquest migdia, l’Espai Vergés del parc municipal Teodor González ha acollit l’acte de cloenda de l’Any Vergés que l’Ajuntament de…

3 hores fa

Hospitalitzada greu una dona de 78 anys per l’atac d’un gos

Una dona de 78 anys ha estat evacuada d'urgències a l'hospital després que un gos l'ataques. La víctima ha estat…

4 hores fa

Sant Miquel d’Engolasters arriba carregat d’activitats a Escaldes-Engordany

El comú d’Escaldes-Engordany i la Unió Pro Turisme organitzen un ventall d’activitats per celebrar Sant Miquel d’Engolasters, una jornada que…

4 hores fa

L’Ajuntament de Barcelona destinarà prop de 2 MEUR per renovar la rambla Prim

Aquesta setmana comencen les obres de pavimentació i millora de la rambla Prim, al districte de Sant Martí. L'àmbit del…

4 hores fa

Barcelona inaugura la renovada àrea de joc infantil del passeig de Sant Joan

L'Eixample ha estrenat la nova àrea de joc infantil del passeig de Sant Joan, entre els carrers de Provença i…

4 hores fa

Mor tràgicament una turista de 19 anys després de caure d’un quart pis

Una jove turista de 19 anys ha mort després de caure d'un quart pis al seu hotel de Sant Antoni…

5 hores fa

Esta web utiliza cookies.