L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, ha enviat una carta a la Direcció General de la Policia on demana una oficina d’expedició de documentació permanent perquè els molletans i les molletanes no s’hagin de desplaçar a altres municipis a fer-se el DNI, el Passaport o el NIE. La nova oficina permanent tindria la seu a les dependències de la Policia Municipal de Mollet.
A la carta, l’alcaldessa assenyala “que la creació d’una oficina permanent millorarà els serveis prestats als molletans i les molletanes que ara han de desplaçar-se a altres poblacions a tramitar el DNI, Passaport i NIE”. Aquesta oficina a més, que dependria de la Policia Nacional, donaria servei a les poblacions del voltant que tampoc compten amb una oficina pròpia de la Policia Nacional on obtenir la documentació, concretament Caldes de Montbui, Palau Solità i Plegamants, Santa Perpètua de Mogoda, Parets del Vallès, Montmeló, Santa Maria de Martorelles, Martorelles i Sant Fost de Campsentelles.
Actualment a la comarca només hi ha l’oficina de Granollers “amb les dificultats que això comporta per a una única oficina amb tanta demanda de documentació”, afegeix l’alcaldessa a la missiva.
Aquest divendres 19 d’abril ha tingut lloc a la sala de premsa de l’edifici municipal…
Les dones decidim: història i memòria del feminisme a Tarragona (1974-2001) és una obra col·lectiva que…
10 Grups de sis escoles han presentat aquest divendres els seus projectes de cooperativa en…
Els Bombers de la Generalitat treballen en un incendi declarat aquest migdia en una nau…
L'actual president en funcions de la Generalitat, Pere Aragonès, s'ha fet viral després de contestar…
La Sala de Festes del Complex d’Encamp es transformarà el pròxim dia 12 de maig,…
Esta web utiliza cookies.