La Ciutat de Barcelona

Bustiada sí, però intel·ligent

Invertir en màrqueting i publicitat és gairebé una obligació, a més d’una necessitat, en l’era actual de la presència, la visibilitat i el posicionament a tots els nivells. Qui no està, no existeix, i el fet d’estar s’ha convertit avui dia en una qüestió d’inquietud permanent i omnipresència en un món hiperconnectat, extra demandant, multiconnectat i, en moltes ocasions, fins i tot sobre informat.

Per això, el principi que la informació és poder respondre ara a una màxima que incorpora un punt més de precisió i coneixement perquè la comunicació sigui realment efectiva, en lloc de contraproduent.

Els clients sovint estan estressats i saturats de continguts, és per això que, fins i tot el mètode de publicitat més bàsic i tradicional com pot ser la pura bustiada, es veu obligat igualment a tenir en compte noves pautes i patrons que afinin la direcció del missatge a “repartir” entre el públic potencial.

És el que pretén precisament aquesta empresa de bustiada Barcelona dedicada a la distribució de material publicitari adoptant noves tècniques que comporten informes i evidències amb fotos geolocalitzades en ubicació i temps real. Quin és l’objectiu?

Perquè dirigir els missatges als clients objectius, correctes i precisos, orientant i definint prèviament la campanya d’enviament mitjançant l’anàlisi prèvia de dades, indicadors geogràfics o pautes horàries. El resultat d’aquest perfeccionament de la bustiada a l’ús es tradueix en una amplificació de l’impacte, una optimització del rendiment i, com a causa final, major i millor èxit comercial, turístic, cultural o social.

Serveis optimitzats

Si és una realitat que és necessari continuar fent publicitat en un món d’activitat frenètica i alta competitivitat, també ho és el fet que cal servir-se de les tècniques més avançades, de la digitalització de la informació i el monitoratge de dades, mitjançant potents eines de geolocalització i geomarketing el que permeten.

Així, l’empresa de bustiada de Barcelona Sercom Publicitat, que a més ha estat guardonada a nivell europeu amb l’espiga d’or a l’excel·lència empresarial, ofereix una àmplia gamma de treballs publicitaris desenvolupats sempre des de la mateixa premissa: l’excel·lència, la professionalitat i l’avantguarda en l’acompliment dins del sector del màrqueting directe.

I és que en tots els repartiments és imprescindible la màxima capacitació, treball previ, dedicació i seguiment per part del capital humà que forma part d’aquesta entitat. Sigui el que sigui el servei prestat: lliurament en mà, perching o poming en habitatges; repartiment en comerços i empreses; parabrisejat, enganxada de cartells Barcelona. En tots els casos, la informació és or, i per aquesta mateixa raó, alguns dels avantatges més destacables que brinda aquesta empresa en comparació amb unes altres del sector, és la delimitació geolocalitzada de la campanya, i un altre aspecte molt interessant que és l’accés, des d’un panell de gestió, a les possibles accions de bustiada de la competència.

Sercom Publicitat acumula més de tres dècades en la complexa activitat de la bustiada a Espanya i està més que consolidada en el sector. Tots els professionals de la seva plantilla són veritables experts de la distribució de la informació publicitària, amb operativitat de llarg a llarg de tot el mapa espanyol, presents amb la seva activitat i serveis en capitals de província, ciutats, localitats i petits municipis, a nivell industrial, empresarial i de comerç local.

Serietat, transparència i control

Qualsevol que sigui l’encàrrec en qüestió, s’assumeix i duu a terme sota el mateix nivell d’entusiasme, lliurament i qualitat, assessorant d’inici sobre el públic objectiu, els grups d’interès, les àrees de major influència i incidència i, en definitiva, quina és la millor estratègia a seguir, prestant plena transparència i atenció al client des del principi fins al final del procés, ja sigui en temps curts en el marc d’una campanya concreta i temporal de bustiada, o en projectes de major envergadura i durada de màrqueting integral.

I una vegada en marxa i sobre el terreny, el control i la lectura permanent de resultats continuen sent exquisits. El monitoratge i analítica de les campanyes publicitàries es realitzen de manera constant i in situ, organitzant auditories conjuntes durant el mateix repartiment per a comprovar i garantir que el treball s’està materialitzant des de la màxima qualitat i rendiment, i a posteriori tota aquesta informació es plasma en un informe complet dotat de contingut textual, plans i imatges preses des d’un multifuncional equip d’auditors i supervisors.

Tags: Barcelona
SergioLahoz

Missatges recents

L’oferta d’assignatures en català a les universitats públiques s’estanca

L'oferta d'assignatures en català a les universitats públiques es va estancar en el 74% el curs 2023-2024. Es tracta de…

51 minuts fa

L’Ecoespai de Mont-roig entra en funcionament amb el trasllat de diverses regidories

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha iniciat aquesta setmana el trasllat  de diverses regidories municipals al nou Ecoespai de Miami…

1 hora fa

El restaurant L’Original de Cambrils guanya el premi Cartaví 2024 de la província de Tarragona

El restaurant L’Original Experiències Gastronòmiques de Cambrils, amb el xef Joan Llaberia al capdavant, ha estat reconegut amb els prestigiosos…

1 hora fa

Sant Boi acull el Fòrum Econòmic amb Pau Gasol com a protagonista i referent de lideratge

El santboià més universal, Pau Gasol, ha estat el protagonista d’excepció la 23a edició del Fòrum econòmic Sant Boi. Davant…

1 hora fa

Les discrepàncies en política d’habitatge centren el debat en l’equador del mandat a Barcelona

Les discrepàncies en matèria d'habitatge han monopolitzat un debat amb motiu de l'equador del mandat entre representants del PSC, Junts…

2 hores fa

Busquen a María Ángeles, una dona de 61 anys desapareguda a Torredembarra

La localitat de Torredembarra està commocionada després que una veïna porti desapareguda des del passat 27 de maig. María Ángeles,…

2 hores fa

Esta web utiliza cookies.