La primera de les accions serà a l’ILTM North America d’aquesta setmana, on un equip de Promoció viatjarà fins a Cancún. Es tracta d’una de les fires més importants del sector i que reuneix agents del segment de luxe als EUA, Mèxic i Canadà. Un dels objectius serà recuperar el mercat nord-americà per quan s’aixequin les restriccions i enfortir Barcelona com a destí.
El 30 de setembre, Turisme de Barcelona viatjarà a Marbella per participar en una acció de l’Associació Luxury Spain, que reunirà 30 empreses i agències especialitzades. L’entitat té seu a la capital catalana i està formada per institucions, empreses i entitats de les destinacions per promocionar conjuntament i a nivell internacional.
A l’octubre tindrà lloc un Fam Trip de l’agència de Virtuoso més important d’Amèrica Llatina que vindrà a Barcelona i a l’octubre cinc agents de viatge nord-americans visitaran també la capital catalana.
A finals d’octubre, Turisme de Barcelona prepara un ‘roadshow’ als Emirats amb visites a Dubai, i al desembre assistirà la Fira Internacional Luxury Travel Market ILTM de Cannes.
El PSC ha celebrat el seu míting central del Camp de Tarragona en una sala…
Carles Puigdemont llança un avís en el segon dia de campanya des d'Argelers: "Això no…
Una nena de 7 anys va rebre diverses mossegades per part d'un gos que li…
Un canvi d'ubicació per la previsió temporal ha fet que l'espai protagonista de l'acte de…
La comissió de govern va aprovar definitivament el projecte executiu de remodelació del carrer d’Elkano…
El cap de llista del Partit Popular (PP) per Girona a les eleccions al Parlament…
Esta web utiliza cookies.