Turisme de Barcelona vol captar turisme Premium

Aquesta setmana, l'entitat assistirà a la fira l'ILTM North America de Cancún

Turisme de Barcelona durà a terme aquesta tardor diverses accions per captar el turisme Premium, associat a un nivell de despesa alt i que busca experiències com la personalització, la recerca de autenticitat i excel·lència i professionalitat dels serveis. Aquesta setmana, Turisme de Barcelona es promocionarà a l’ILTM North America de Cancún, on ja ha concertat 60 cites amb els agents més importants del sector amb l’objectiu de recuperar el mercat nord-americà a partir de la temporada del 2022 i 2023 i consolidar Barcelona com a destí de qualitat.
A banda, Turisme de Barcelona preveu participar en una fira de l’Associació Luxury Spain a Marbella, un ‘Fam Trip’ amb agents de l’Amèrica Llatina i un ‘roadshow’ als Emirats Àrabs.
El perfil de visitant Premium és el d’un turista que gasta 600 euros per persona i dia, prop de 300 euros més que la mitjana de la ciutat; que aprecia l’arquitectura, la gastronomia, la cultura i fuig de les aglomeracions, un aspecte que ha adquirit molta importància després de la pandèmia. També busca un tracte personalitat i diferenciat, la seguretat i grups reduïts, entre d’altres.

La primera de les accions serà a l’ILTM North America d’aquesta setmana, on un equip de Promoció viatjarà fins a Cancún. Es tracta d’una de les fires més importants del sector i que reuneix agents del segment de luxe als EUA, Mèxic i Canadà. Un dels objectius serà recuperar el mercat nord-americà per quan s’aixequin les restriccions i enfortir Barcelona com a destí.

El 30 de setembre, Turisme de Barcelona viatjarà a Marbella per participar en una acció de l’Associació Luxury Spain, que reunirà 30 empreses i agències especialitzades. L’entitat té seu a la capital catalana i està formada per institucions, empreses i entitats de les destinacions per promocionar conjuntament i a nivell internacional.

A l’octubre tindrà lloc un Fam Trip de l’agència de Virtuoso més important d’Amèrica Llatina que vindrà a Barcelona i a l’octubre cinc agents de viatge nord-americans visitaran també la capital catalana.

A finals d’octubre, Turisme de Barcelona prepara un ‘roadshow’ als Emirats amb visites a Dubai, i al desembre assistirà la Fira Internacional Luxury Travel Market ILTM de Cannes.