La primera de les accions serà a l’ILTM North America d’aquesta setmana, on un equip de Promoció viatjarà fins a Cancún. Es tracta d’una de les fires més importants del sector i que reuneix agents del segment de luxe als EUA, Mèxic i Canadà. Un dels objectius serà recuperar el mercat nord-americà per quan s’aixequin les restriccions i enfortir Barcelona com a destí.
El 30 de setembre, Turisme de Barcelona viatjarà a Marbella per participar en una acció de l’Associació Luxury Spain, que reunirà 30 empreses i agències especialitzades. L’entitat té seu a la capital catalana i està formada per institucions, empreses i entitats de les destinacions per promocionar conjuntament i a nivell internacional.
A l’octubre tindrà lloc un Fam Trip de l’agència de Virtuoso més important d’Amèrica Llatina que vindrà a Barcelona i a l’octubre cinc agents de viatge nord-americans visitaran també la capital catalana.
A finals d’octubre, Turisme de Barcelona prepara un ‘roadshow’ als Emirats amb visites a Dubai, i al desembre assistirà la Fira Internacional Luxury Travel Market ILTM de Cannes.