Fruita del mercat. Imatge pròpia
La covid-19 ha augmentat la preferència per als productes locals, les botigues de proximitat i els aliments duradors, i també ha fet que els consumidors siguin més sensibles amb el preu. També s’ha notat un increment de la freqüència a l’hora d’anar a comprar, de la despesa en la compra i una tendència a un major emmagatzematge d’aliments. El consum alimentari s’ha mantingut relativament estable tot i que ha crescut lleugerament en productes com ara la fruita i les verdures.
D’altra banda, també s’ha reduït el malbaratament d’aliments, especialment d’aquests dos productes. Així es desprèn de l’estudi sobre l’impacte de la covid-19 en els hàbits alimentaris encarregat pel Departament d’Agricultura i que ha realitzat el CREDA-UPC-IRTA.
El comú d'Ordino organitzarà una fira sobre el vermut per dinamitzar els pobles de la part alta de la parròquia.…
Sant Jordi torna, aquest any amb la previsió de vendre més de set milions de roses. La diada, que cau…
Una persona ha resultat ferida greu per arma blanca en el transcurs d'una baralla que ha tingut lloc aquest Dilluns…
La diada de Sant Jordi és una de les que més aboquen la ciutadania al carrer encara que sigui una…
La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre (CHE) ha activat aquest dimarts al migdia l'escenari 1 d'emergència de la presa de Rialb dins…
Autors i autors locals de Viladecans, com David Encarnación, Noelia Toré, i Ester Corrales, han presentat els seus llibres entre…
Esta web utiliza cookies.