Amb l’objectiu de contribuir a donar un impuls a l’arribada de turistes, el Comú d’Andorra la Vella ha decidit reeditar, per segon estiu consecutiu, la campanya de televisió Vine i agafa aire, que es podrà veure des d’avui i durant el juliol en diverses televisions dels territoris veïns.
En concret, l’espot televisiu es difon a la desconnexió regional per Occitània de France 3, a Televisió de Catalunya, Telemadrid, Aragón TV i À punt -la televisió autonòmica valenciana-. La peça mostra una parella de visitants a Andora la Vella, on gaudeixen de la natura, el passeig i les compres després de poder treure’s la mascareta a l’aire lliure i agafar oxigen.
Aquesta acció, que té un cost global de 75.000 euros, es duu a terme per oferir un impuls addicional al teixit comercial i empresarial de la parròquia i contribuir a la reactivació econòmica després de la crisi sanitària de la Covid-19. La campanya es concep com una nova mesura per acompanyar els negocis d’Andorra la Vella i ser un complement a la campanya genèrica d’Andorra Turisme.
Port Tarragona i la Marina Port Tarraco han dut a terme un simulacre de gabinet de gestió d’emergències en el…
Les autoritats continuen la recerca de Bernardino, un nen de quatre anys que es troba desaparegut des del passat dissabte…
Un centenar de jugadors i jugadors de pàdel ja han pogut tastar la fórmula de les Aperol Pàdel Nights del…
Dimecres dia 7 de maig, l’Alt Camp va ser l’escenari de la Trobada d’Agents Turístics de La Ruta del Cister,…
Dani Vidal ha realitzat aquesta tarda la seva última compareixença com a primer entrenador del Nàstic de Tarragona. El tècnic…
La línia R8 de Rodalies de Renfe presenta retards de fins a tres quarts d'hora aquest dilluns al vespre arran…
Esta web utiliza cookies.