La propietària de l'Antiga Vilanova de Vic al seu establiment.
Visibilitzar els comerços emblemàtics és l’objectiu de la campanya que ha posat en marxa l’Ajuntament de Vic. S’ha creat una web on s’inclou la localització i informació detallada de cada botiga, incloent també un tour virtual per veure’n el seu interior. Dues de les categories són per a establiments centenaris i una tercera per a aquelles que, malgrat no arribar-hi, tenen valor patrimonial.
El web inclou ja tretze establiments però a la ciutat n’hi ha més d’una vintena. En paral·lel, el mes de juny també s’organitzaran rutes guiades gratuïtes per visitar-los. Segons la regidora de Comerç, Bet Piella, la pandèmia va evidenciar el valor diferencial de tenir aquests establiments a les ciutats i per això cal fer-ne difusió.
L’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha estat reconegut com un dels deu municipis líders de Catalunya en transformació digital i…
Una dona ha estat detinguda aquest divendres a Fuengirola (Màlaga) acusada d'haver ruixat amb alcohol i calat foc a la…
Els maquinistes de la companyia Ouigo han amenaçat d'anar a la vaga per la "defensa" de l'ocupació i "contra els…
Un nou actor internacional del sector tecnològic s’ha implantat a Andorra amb una proposta integral per impulsar la transformació digital…
Al límit entre L’Ampolla i Camarles, dins l’entorn natural del Parc Natural del Delta de l’Ebre, s’aixeca un allotjament turístic…
El servei Prototest, que impulsa la Regidoria de Promoció Econòmica, Innovació i Coneixement de l'Ajuntament de Reus, per acompanyar projectes…
Esta web utiliza cookies.