La campanya, celebrada del 3 al 10 de maig, ha destacat per l’ús de la nova web www.igualadaslowshopping.cat, per la participació activa del comerç local i per les activitats de dinamització al carrer.
L’Ajuntament d’Igualada, a través de l’Àrea de Comerç, fa un balanç molt positiu de l’edició 2025 de l’Slow Shopping, que s’ha celebrat del 3 al 10 de maig amb la participació de més de 50 establiments de la ciutat. La campanya ha mantingut l’objectiu de fomentar les compres locals i pausades, alhora que ha introduït novetats destacades per adaptar-se als nous hàbits de consum.
Una de les principals novetats ha estat l’avançament de dates, fruit d’una proposta d’Igualada Comerç, per tal de coincidir amb els dies previs al Rec.0 i aprofitar l’ambient previ per atraure clientela als comerços de la ciutat.
Per primera vegada, no s’han imprès plànols i s’ha apostat per la creació de la web www.igualadaslowshopping.cat, una eina sostenible i molt funcional, que ha permès consultar fàcilment els comerços adherits, les seves promocions, activitats, pàrkings i accés als sortejos. Aquesta plataforma digital ha estat pensada com una eina de present i futur per fer créixer la campanya.
“Aquesta edició ha marcat un punt d’inflexió. Hem apostat per la digitalització i la resposta ha estat molt positiva”, ha afirmat el regidor de Comerç, Jordi Marcè.
Durant la setmana de l’Slow Shopping, els clients que van comprar als comerços participants van poder accedir a sortejos especials escanejant un codi QR i omplint un formulari digital. Els premis consistien en un vol en globus per a dues persones, 5 entrades dobles per al cinema de l’Ateneu, 5 entrades dobles per al Teatre de l’Aurora i 15 entrades per a vols captius durant l’European Balloon Festival.
Els premis es van lliurar la setmana passada en un acte que va comptar amb la presència del regidor Jordi Marcè.
La cloenda de la campanya va tenir lloc el dissabte 10 de maig amb activitats infantils a la plaça de Cal Font i al carrer Òdena, que es va tallar al trànsit. Els comerços dels carrers Òdena i Argent van treure els seus productes al carrer, creant un ambient festiu i molt participatiu.
Amb aquesta edició, Igualada consolida l’Slow Shopping com una proposta de referència per promocionar el comerç local amb una mirada innovadora, sostenible i adaptada al present.
Els Bombers de la Generalitat han treballat "intensament" tota la nit en l'extinció de l'incendi de Paüls (Baix Ebre), que…
Els Bombers han donat per estabilitzat cap a dos quarts de deu de la passada nit, l'incendi que portava cremant…
El ple de l'Ajuntament de Tortosa ha aprovat, per unanimitat, la proposta de la Comissió de Nomenclàtor d’Espais Públics i…
Després d'exercir durant tota la setmana el seu dret a vot, el veïnat del passatge Vilafranca del barri Falguera va conèixer…
Els Bombers veuen una "evolució favorable" del foc que crema des d'ahir dilluns a Paüls (Baix Ebre) i que ha…
El comú d’Andorra la Vella ha encapçalat un acord extrajudicial que tanca les causes judicials creuades relacionades amb les fissures…
Esta web utiliza cookies.