Una cinquantena de persones procedents de diferents comarques de Catalunya van participar dissabte passat en la visita de guanyadors i guanyadores de la 12 a edició de la campanya “Compra I Descobreix Catalunya”, un projecte col·laboratiu organitzat i coordinat per la Xarxa de Barris Antics amb projectes, formada per un total de 33 municipis, entre els quals Manresa -a través de la regidoria de Centre Històric- i amb el suport de les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, organitza aquest esdeveniment.
El premi que atorga la ciutat de Manresa consistia en un recorregut guiat pels carrers i places del Centre Històric de la ciutat, que va incloure la visita a alguns dels punts d’interès patrimonial que ofereix la ciutat com la Basílica de la Seu.
Prèviament, les persones participants van ser rebudes a l’Oficina de Turisme pel regidor del Centre Històric de l’Ajuntament de Manresa, Josep Maria Fius Rubí, qui els va donar la benvinguda, els va felicitar pel premi i els va animar a conèixer i gaudir de la ciutat.
Els visitants van ser obsequiats amb una bossa amb informació turística, dolços del Pelegrí, així com un dinar al Restaurant La Cuina, que ha posat el punt final a la seva visita.
Una campanya comercial per promocionar el turisme local
La 12a campanya “Compra i descobreix Catalunya” va arrencar l’1 de juny passat amb l’objectiu de donar suport al petit comerç i promocionar el turisme local i de proximitat. A banda de Manresa, els municipis participants en la demarcació de Barcelona són Argentona, Cabrera de Mar, Calaf, Cardona, Centelles, Mediona, Roda de Ter, Sallent, Sant Feliu de Codines, Sant Martí de Tous, Sant Quintí de Mediona, Torelló i Vilanova del Camí; a la de Girona, Besalú; a la de Lleida, Balaguer, Cervera, Cervià de les Garrigues, El Pont de Suert, Juneda, les Borges Blanques, Lleida, Solsona, Torres de Segre i Tremp; i a la de Tarragona, El Vendrell, Falset, La Sénia, L’Arboç, L’Espluga de Francolí, Montblanc, Santa Coloma de Queralt i Ulldecona. Les poblacions del Pont de Suert, La Sénia i Montblanc han estat les incorporacions de l’edició d’enguany.
Durant el mes de juny, les persones que van comprar a les botigues adherides a la campanya van participar en el sorteig de premis per visitar els 33 municipis organitzadors. Les experiències inclouen visites guiades, visites teatralitzades, dinars, coneixement de l’entorn natural, tastos, nits d’hotel, participar en festes i fires locals, entre altres.
Una campanya única per a promocionar i donar a conèixer la nostra ciutat a la resta de poblacions catalanes.
Jaume Collboni remodela el seu govern i incorpora una cinquena tinència d'alcaldia i tres comissionats nous. La cinquena tinència amb…
La Junta de Govern Local ha aprovat definitivament el projecte de remodelació de la ronda de Collsalarca, una actuació que…
L'Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa el procés per posar fi a l'urbanisme tàctic a part de la superilla…
La Costa Daurada continua consolidant-se al panorama turístic i una de les millors opcions per gaudir del litoral tarragoní són…
Un home de 67 anys ha perdut la vida aquest migdia després d'estavellar-se amb la seva motocicleta contra una olivera…
A partir del 14 de maig, la ciutadania podrà obtenir la nova targeta de zona blava i, a partir del…
Esta web utiliza cookies.