El Bages i Manresa 2022 mostren la seva oferta turística en un nou tren

Un nou comboi de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya s’incorpora a les eines de promoció turística del Bages. El tren, que ha estat retolat amb imatges de la Ruta del Vi de la DO Pla de Bages i de Manresa 2022, circula des de mitjans de novembre per la línia Barcelona-Vallès de FGC. Aquest tren se suma al que ja funciona per la línia Llobregat-Anoia fent promoció dels atractius turístics vinculats al territori del Geoparc de la Catalunya Central. Es tracta d’una acció de comunicació molt potent ja que aquest mitjà de transport és utilitzat diàriament per milers de persones.

Aquesta nova campanya posa en valor dos dels grans atractius turístics de la comarca. D’una banda Manresa 2022 i el Camí Ignasià, una proposta que combina cultura, patrimoni, espiritualitat i natura i que tindrà el seu punt àlgid l’any vinent amb un ampli programa d’activitats per comemmorar els 500 anys de l’estada de Sant Ignasi a la ciutat. De l’altra, la Ruta del Vi de la DO Pla de Bages és una proposta d’enoturisme cultural basada en els cellers, les vinyes i els vins del territori, però també en tot el patrimoni que els envolta: construccions de pedra seca, atractius com Cardona, Manresa o el monestir de Sant Benet, el paisatge de la muntanya de Montserrat, la geologia del Geoparc de la Catalunya Central, etc. La campanya a FGC adreça el públic tant als portals web des d’on poden informar-se de la destinació, conèixer propostes per fer i contractar activitats. A més de la retolació externa dels trens, també es disposa d’espais publicitaris a l’interior dels vagons.

La iniciativa és fruit d’un conveni de col·laboració entre Ferrocarrils de la Generalitat i el Consell Comarcal del Bages, amb l’objectiu de tirar endavant accions conjuntes de comunicació i promoció del territori. La campanya ha estat dissenyada pel Consell Comarcal del Bages i produïda i instal·lada per FGC i té el suport de la Diputació de Barcelona. Està previst que sigui visible durant tot l’hivern i primavera del 2022, amb possibilitats de perllongar-la en el temps.

La campanya pretén captar públic de proximitat i està especialment enfocada en l’àmbit metropolità. A més, com que els trens també circulen per Barcelona ciutat, té capacitat per arribar als turistes estrangers que visiten la capital.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

L’Hospitalet celebra el seu centenari amb un pregó en clau femenina

L’Hospitalet ha fet cent anys com a ciutat i, com no podia ser d’una altra manera, les Festes de Primavera…

5 hores fa

Rubén Viñuales presideix la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al sector turístic de Tarragona

L'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha presidit aquest vespre la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al…

6 hores fa

L’Aparcament Municipal Torroja rebaixa el preu màxim diari

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports de Tarragona ha aprovat avui, 24 d'abril, les noves tarifes per a…

6 hores fa

Mor amb 28 anys la influencer Vanessa Konopka després de mesos sense poder tornar a casa

El món de les xarxes socials torna a plorar la mort d’una de les seves protagonistes. Vanessa Konopka, alemanya de 28…

6 hores fa

Fira d’Abril i Dia de la Dansa al Port de Segur de Calafell

El Port de Segur de Calafell acollirà aquest proper cap de setmana dues activitats de les més importants de l’any…

6 hores fa

El Mercat del Carrilet de Reus estrena imatge per al cicle de primavera

Nova campanya per promocionar les activitats de dinamització del Mercat del Carrilet que s'estrena coincidint amb el cicle de primavera.…

6 hores fa

Esta web utiliza cookies.