La regidoria Reus Promoció de l’Ajuntament de Reus, a través de l’Agència Reus Promoció, inicia la nova campanya «Reus per tu» per donar suport i promocionar el comerç i els serveis, la restauració i l’hostaleria, i la visita als espais turístics i culturals de la ciutat, com el Gaudí Centre i l’Estació Enològica.
La nova campanya té com a objectiu donar visibilitat i suport a aquests sectors afectats molt directament per les mesures de restricció adoptades a causa de la pandèmia de la COVID19 i segueix la línia comunicativa iniciada el passat mes d’octubre amb les campanyes «Cuinem per tu» i «Regala’t experiències de benestar» en el moment en què els establiments de restauració i hostaleria, i d’estètica i benestar es van veure obligats a tancar temporalment.
La campanya «Reus per tu»
«Reus per tu» és una campanya de sensibilització i promoció orientada principalment a la ciutadania de Reus, així com de la comarca, sempre atenent a les mesures de restricció de mobilitat actuals.
Té com objectius principals:
– Visibilitzar la importància dels sectors del comerç i els serveis, la restauració i l’hostaleria i els espais turístics i culturals de la ciutat de Reus
– Promocionar la variada oferta d’activitats en que la ciutat és un referent
– Donar suport a les persones que estan al davant dels establiments comercials, de serveis, d’hostaleria i restauració i que mantenen la seva activitat en una època complicada
– Sensibilitzar en la necessitat del consum responsable i de proximitat, per la importància que té per donar suport als sectors més perjudicats per les restriccions
– I, finalment, generar confiança en els ciutadans i visitants de la ciutat, transmetent imatge de seguretat en temps de pandèmia
La campanya «Reus per tu», que tindrà sobretot visibilitat a les xarxes socials, serà la marca paraigües de tres eslògans que promocionaran els tres sectors de la ciutat als que es vol donar suport:
Les diferents imatges de la campanya es podran veure als oppis de la ciutat partir d’aquesta setmana, així com les diferents càpsules audiovisuals de promoció, que es podran visualitzar a les principals xarxes socials i en mitjans digitals.
La desaparició de Manel Hornero Raya, un home de 30 anys veí de Sant Vicenç de Castellet, està generant gran…
Aquest matí ha tingut lloc a la zona esportiva municipal la Diada Esportiva de la Gent Gran La Seu-Andorra 2025…
Port Tarragona compta des de l’any 2002 amb diversos equips de control atmosfèric amb l’objectiu de vetllar per la qualitat…
El Moll de Costa de Port Tarragona és un dels epicentres de la programació de Tarraco Viva durant els dos…
El concurs Ciutat de Granollers de Creació de Jocs de Taula arriba enguany a la 18a edició amb xifres rècord…
Després de més d'un mes desaparegut, el jove Louenn Caous continua en parador desconegut i els seus pares han demanat…
Esta web utiliza cookies.