La Guàrdia Urbana ha posat en marxa una campanya per impulsar un oci nocturn de qualitat a Reus, fruit de les trobades mantingudes per la regidoria de Seguretat, Convivència i Civisme amb empresaris del sector. La campanya busca prevenir i reprendre les conductes incíviques a l’entorn de l’oci nocturn amb dues línies d’acció: el seguiment, control i denúncia dels fets incívics, i la divulgació i conscienciació.
Els objectius principals de la campanya, sorgits de les trobades amb empresaris del sector són: Mantenir una oferta d’oci nocturn més segur i de qualitat; minimitzar les molèsties veïnals; recordar les obligacions, augmentar les sinergies entre l’ajuntament i l’empresariat de l’oci nocturn; i la coordinació entre els locals d’oci nocturn i els cossos de seguretat per identificar i abordar les conductes incíviques.
Aquest mes d’abril, la Guàrdia Urbana ha impulsat una campanya específica per promoure el civisme i la bona convivència en l’àmbit nocturn que s’ha començat a desplegar amb les següents accions:
A l’hora del tancament de locals s’ha treballat la ubicació de patrulles als punts on s’han detectat les concentracions de persones més importants a l’hora del tancament dels locals, la qual cosa permet un control ordenat i una sortida més fluida dels clients. Per l’execució d’aquest servei, està sent primordial la participació d’efectius del cos de Mossos d’Esquadra.
Algunes dades de la campanya en marxa des d’aquest mes són:
A l’hora de tancament dels locals s’han detectat i denunciat les infraccions següents:
Durant el total del dispositiu (al llarg de la nit i en el tancament dels locals) les infraccions han estat les següents:
Pel que fa als controls d’alcoholèmia fets divendres, dissabtes, diumenges i vigílies de festius, aquest mes s’han detectat diversos delictes contra la seguretat del trànsit:
Segona fase: divulgació i conscienciació
En una segona fase de la campanya, la Guàrdia Urbana portarà a terme accions de divulgació i conscienciació, amb la col·laboració dels empresaris del sector. En el propers dies es presentarà la campanya, que consisteix en adhesius, cartelleria i altres elements de difusió per diferents canals i des dels mateixos establiments, que contenen un missatges de conscienciació.
Aquest matí, els banyistes s'han endut un ensurt a la platja de la Pineda, a…
FEDA Cultura ha tancat el curs escolar 2023-2024 havent comptat amb un total 3.176 alumnes…
Unes 86.000 persones, el 81% de la població de Reus, tenen un refugi climàtic públic,…
L'Ajuntament d'Altafulla ha fet públic el termini per a sol·licitar les subvencions dels Premis Maria…
Aquest dijous, 4 de juliol, els paradistes del Mercat del Carrilet de Reus han signat…
El secretari de política de Migracions i Refugiats del PSOE, Luc Andre Diouf, ha criticat…
Esta web utiliza cookies.