La Ciutat del Baix Camp

La Fira i el comerç cambrilenc potencien la proximitat amb ‘Protagonistes per un dia’

El comerç de Cambrils i la Fira Multisectorial uneixen forces per fomentar el comerç de proximitat en les setmanes prèvies a la 64a edició de la fira. Després de l’èxit de l’any passat, la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cambrils torna a apostar per la campanya ‘Protagonistes per un dia’, en col·laboració amb la Unió de Botiguers de Cambrils, Vilacentre i Xarxa al Port.  

L’objectiu és premiar el consum en els comerços del municipi, a canvi d’un sorteig d’entrades per les atraccions i firetes que s’instal·laran a Cambrils durant els dies de la Fira Multisectorial, entre el 2 i el 4 de juny de 2022, i de 5 entrades dobles per a PortAventura Park i Ferrari Land. 

Entre el 28 d’abril i el 30 de maig, amb una despesa mínima de 10 euros en qualsevol dels comerços adherits a la campanya, els compradors obtindran una butlleta, que s’haurà de grapar juntament amb el tiquet de compra i dipositar-la en qualsevol de les urnes que es distribuiran pel municipi. Les urnes es trobaran al Mercat de la Vila i a la Torre del Llimó.   

En total se sortejaran tres vals personals i intransferibles ‘Passi VIP per un dia!’, que podran gaudir infants i joves d’entre els 3 i els 16 anys. Cada val servirà perquè durant un dia -divendres, dissabte o diumenge- la persona guanyadora pugui pujar tants cops com vulgui i en totes les atraccions que desitgi de l’espai de Firetes. A més, també se sortejaran 50 tiquets triples. Aquest espai tradicional de la Fira obrirà les portes el dijous, 1 de juny, a les 17.30 hores, i fins a la nit es podrà gaudir d’una promoció de 2×1.  

Per altra banda, i gràcies a la col·laboració amb PortAventura World, se sortejaran 5 entrades dobles per accedir el mateix dia a PortAventura Park i Ferrari Land. La campanya s’allargarà entre els dies 21 d’abril i 30 de maig. Les persones guanyadores s’anunciaran a través dels perfils de xarxes socials de la Fira, a Instagram (@fira_cambrils), Facebook (La Fira de Cambrils) i Twitter (@FiraCambrils), i també rebran la comunicació per telèfon per part de Promoció Econòmica.  

L’objectiu d’aquesta acció és la de potenciar el comerç de proximitat en les setmanes prèvies a la 64a edició de la Fira Multisectorial, que tindrà lloc entre els dies 2 i 4 de juny. El programa complert de la Fira, així com la resta de novetats quant a espais, actes i activitats, s’anunciarà en les pròximes setmanes.  

Tags: Cambrils
SergioLahoz

Missatges recents

Torna la pluja a Catalunya amb alerta groga en més d’una desena de comarques

El Servei Meteorològic de Catalunya ha anunciat que s'esperen pluges acompanyades de tempesta durant la tarda i la nit d'avui.…

14 hores fa

La Fira del bestiar d’Ordino arrenca amb l’objectiu fixat en els 5.000 visitants

La cinquena edició de la Fira del bestiar d'Ordino ha donat aquest dissabte el tret de sortida amb l'objectiu d'igualar…

14 hores fa

El Rec.0 d’Igualada aplega més de 100 marques i 100.000 visitants

El Rec.0 d'Igualada ha tancat portes aquest dissabte amb un càlcul d'assistents similar a la xifra de l’edició passada, del…

15 hores fa

Descobreixen un fugitiu brasiler a Cervera després d’amagar-se a Catalunya

Els Mossos d'Esquadra han anunciat avui que després d'una intensa investigació, han aconseguit detenir un fugitiu de la justícia brasilera…

15 hores fa

Ferit greu un home després de ser apunyalat per un conegut en una baralla de bar

Després de l'incident amb armes blanques que ha provocat quatre detinguts a Palamós, un altre home està en estat greu…

15 hores fa

Dos lladres multireincidents atemoreixen la Bisbal d’Empordà i fereixen un empresari

La Policia Local de la Bisbal d’Empordà, amb el suport dels Mossos d’Esquadra, ha detingut dues persones per dos delictes…

16 hores fa

Esta web utiliza cookies.