La Ciutat del Baix Camp

La Fira i el comerç cambrilenc potencien la proximitat amb ‘Protagonistes per un dia’

El comerç de Cambrils i la Fira Multisectorial uneixen forces per fomentar el comerç de proximitat en les setmanes prèvies a la 64a edició de la fira. Després de l’èxit de l’any passat, la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cambrils torna a apostar per la campanya ‘Protagonistes per un dia’, en col·laboració amb la Unió de Botiguers de Cambrils, Vilacentre i Xarxa al Port.  

L’objectiu és premiar el consum en els comerços del municipi, a canvi d’un sorteig d’entrades per les atraccions i firetes que s’instal·laran a Cambrils durant els dies de la Fira Multisectorial, entre el 2 i el 4 de juny de 2022, i de 5 entrades dobles per a PortAventura Park i Ferrari Land. 

Entre el 28 d’abril i el 30 de maig, amb una despesa mínima de 10 euros en qualsevol dels comerços adherits a la campanya, els compradors obtindran una butlleta, que s’haurà de grapar juntament amb el tiquet de compra i dipositar-la en qualsevol de les urnes que es distribuiran pel municipi. Les urnes es trobaran al Mercat de la Vila i a la Torre del Llimó.   

En total se sortejaran tres vals personals i intransferibles ‘Passi VIP per un dia!’, que podran gaudir infants i joves d’entre els 3 i els 16 anys. Cada val servirà perquè durant un dia -divendres, dissabte o diumenge- la persona guanyadora pugui pujar tants cops com vulgui i en totes les atraccions que desitgi de l’espai de Firetes. A més, també se sortejaran 50 tiquets triples. Aquest espai tradicional de la Fira obrirà les portes el dijous, 1 de juny, a les 17.30 hores, i fins a la nit es podrà gaudir d’una promoció de 2×1.  

Per altra banda, i gràcies a la col·laboració amb PortAventura World, se sortejaran 5 entrades dobles per accedir el mateix dia a PortAventura Park i Ferrari Land. La campanya s’allargarà entre els dies 21 d’abril i 30 de maig. Les persones guanyadores s’anunciaran a través dels perfils de xarxes socials de la Fira, a Instagram (@fira_cambrils), Facebook (La Fira de Cambrils) i Twitter (@FiraCambrils), i també rebran la comunicació per telèfon per part de Promoció Econòmica.  

L’objectiu d’aquesta acció és la de potenciar el comerç de proximitat en les setmanes prèvies a la 64a edició de la Fira Multisectorial, que tindrà lloc entre els dies 2 i 4 de juny. El programa complert de la Fira, així com la resta de novetats quant a espais, actes i activitats, s’anunciarà en les pròximes setmanes.  

Tags: Cambrils
SergioLahoz

Missatges recents

Santa tecla registra un augment significatiu d’urgències per la grip

L'activitat a les urgències de Santa tecla va augmentar un 10% a causa dels casos de grip, una data que…

50 segons fa

Resposta de la Generalitat al cara a cara d’Ayuso: “Siguem seriosos”

El Govern de Salvador Illa s'ha mostrat contundent davant la proposta de la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, de mantenir…

7 minuts fa

Parlon assumeix un repunt d’actituds violentes a Catalunya, però no ho relaciona amb la pandèmia

La consellera d'Interior, Núria Parlon, ha admès que hi ha més actituds violentes des de la pandèmia, però ha negat…

8 minuts fa

La xerrada ‘Mossos d’Esquadra durant la Guerra Civil Espanyola’ arriba al Museu de la Noguera

En el marc del cicle xerrades amb expertesa que organitza el Museu de la Noguera, aquest dijous dia 6 de…

11 minuts fa

Roben un centenar de cabres a Alpicat i les localitzen en una masia abandonada de Vilaverd

Els Mossos d'Esquadra investiguen el robatori d'un centenar de cabres d'un ramat a Alpicat, al Segrià. El robatori va tenir…

13 minuts fa

Mor l’historiador tortosí Joan-Hilari Muñoz, a 59 anys

La capital del Baix Ebre es lleva commocionada per la mort de Joan-Hilari Muñoz, historiador i professor de la ciutat,…

15 minuts fa

Esta web utiliza cookies.