Baix Camp

Mont-roig del Camp impulsa una innovadora avaluació digital del sector turístic del municipi

Aquesta iniciativa forma part del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació (PSTD), cofinançat pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, la Generalitat de Catalunya i el mateix Ajuntament

Conscients de la importància de la presència en línia en la competitivitat i creixement empresarial, l’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha liderat un diagnòstic digital de les empreses turístiques del municipi. Aquesta iniciativa forma part del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació (PSTD), cofinançat pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, la Generalitat de Catalunya i el mateix Ajuntament. L’avaluació, desenvolupada en col·laboració amb una consultora especialitzada, busca identificar les àrees de millora de les empreses en l’àmbit digital i proporcionar recomanacions concretes per millorar-ne la competitivitat. Els resultats d’aquesta auditoria es presentaran el pròxim 30 de gener al Centre Polivalent de Miami Platja.

L’estudi ha analitzat aspectes clau de la presència en línia de les empreses turístiques:

  • Presència web i xarxes socials: s’han identificat febleses en disseny web, experiència d’usuari, optimització per a motors de cerca (SEO) i interacció a les xarxes socials, proposant solucions concretes per corregir-les.
  • Reputació en línia: s’ha avaluat la percepció dels clients en plataformes com Facebook, Instagram o Twitter per tal de proposar accions que millorin la imatge de marca.
  • Estratègia de màrqueting digital: es plantegen ajustos en campanyes publicitàries, missatges i continguts per aconseguir un ús més eficient dels recursos i obtenir millors resultats.

Segons l’alcalde de Mont-roig del Camp, Fran Morancho, “preparar-se per al futur en un entorn digital en constant evolució implica una anàlisi continuada que ajudi les nostres empreses a mantenir-se actualitzades i a adaptar-se ràpidament a les noves tecnologies i tendències”.

Pla de formació en màrqueting digital

Com a complement al diagnòstic, l’Ajuntament ha organitzat un pla de formació específic per a les empreses turístiques del municipi. Aquest programa pràctic, que tindrà lloc del 10 de febrer al 12 de març, inclou 10 sessions que es duran a terme cada dilluns i dimecres.

Les sessions estan dissenyades per dotar les empreses de les eines necessàries per implementar les millores identificades en l’auditoria i reforçar la seva presència en línia. Els objectius principals del programa són:

  • Descobrir i aplicar les últimes tendències digitals al negoci.
  • Crear contingut atractiu que connecti amb els turistes i millori la comunicació en xarxes socials.
  • Optimitzar la presència en línia i obtenir millors resultats en les accions digitals.

Les empreses interessades ja poden inscriure’s al pla de formació a través d’aquest enllaç.

Maria Redacció Lorenzo

Missatges recents

Encamp celebrarà un estiu carregat d’activitats per a joves i infants

Les activitats d’estiu d’enguany per a infants i joves a Encamp i al Pas de la Casa arriben carregades de…

6 hores fa

Golf Costa Daurada arriba a un acord de patrocini amb l’empresa Alcorídea

Golf Costa Daurada continua teixint aliances amb empreses referents del territori i en aquest cas ha arribat a un acord…

6 hores fa

Ryanair anuncia pujades de preus després d’una disminució en els beneficis

La companyia aèria Ryanair ha comunicat que els preus dels seus vols augmentaran després d'un any amb tarifes reduïdes, que…

6 hores fa

La Pobla de Mafumet celebra l’11a Diada de les entitats

Sota el lema ‘La Pobla aposta pel futur’, dissabte passat va tenir lloc una nova edició de la Diada d’entitats,…

6 hores fa

Prop de 5.000 infants participen en la 21a Trobada de nens i nenes dansaires de les escoles de Badalona

La 21a Trobada de nens i nenes dansaires de les escoles de Badalona tindrà lloc els dies 21, 22 i…

6 hores fa

Sant Sadurní acollirà la 38a Diada de la Puntaire

El diumenge 25 de maig Sant Sadurní acollirà la 38a Diada de la puntaire, que es celebra cada any a…

7 hores fa

Esta web utiliza cookies.