Els usuaris de Twitter d’arreu de Catalunya han volgut compartir l’error garrafal que ha comès Lidl amb el seu darrer anunci publicitari.
La cadena de supermercats ha volgut promocionar els productes que té internacionals, i el fet de que els seus clients puguin degustar sabors d’arreu del món sense sortir de casa.
Ho ha fet amb la següent frase, traducció literal i errònia del castellà: “Així sap el món i, a més, sense sortir de casa”. La frase correcta hauria estat: “Saboreja el món sense sortir de casa”.
L’anunci es pot veure col·locat en diverses marquesis d’arreu de Catalunya.
Els Bombers de la Generalitat han desplegat avui 19 dotacions en la recerca d'un home desaparegut a Cubelles, una operació…
El nou bar de la casa del poble, és a dir, el bar situat al centre de la plaça del…
Barcelona ha inaugurat aquest dijous un nou pol d'activitat i experimentació per a empreses tecnològiques que treballen en el sector…
La vuitena edició de la Jornada de governança del litoral celebrada a Vilanova s'ha basat en l'adaptació al canvi climàtic…
El departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica incorporarà a partir d'aquest dilluns 26 de maig una nova expedició per…
Torna la tercera edició del projecte esportiu “Fent Via” que se celebrarà el pròxim 7 de juny de 2025, i que cada…
Esta web utiliza cookies.