L’encariment de les matèries primeres i l’increment del preu de la llum i del transport són problemes que ja s’estan traslladant al preu dels aliments. Molts fabricants i marques reconeixen que estan augmentant els preus dels seus productes per protegir el negoci, perquè no poden seguir assumint l’alça dels costos i retallant els seus marges.
És el cas de l’empresa Campofrío, que ho està estudiant i ho veu com «una cosa que cal afrontar si la cosa segueix així», segons el seu conseller delegat, Javier Dueñas. La setmana passada va ser el CEO de Heinz qui admetia que el grup ja havia pujat els preus dels seus productes per poder afrontar aquest triple augment de costos.
«Aquesta inflació ja està aflorant i serà igual o fins i tot pitjor», segons va dir ahir el president de l’associació d’empreses i fabricants de el sector del gran consum (Aecoc), Ignacio González, durant la celebració del congrés anual d’aquesta patronal que representa més de 30.000 empreses.
«Quan les companyies tenen pujades de costos ho intenten absorbir perquè no tingui un impacte en el consumidor, però estem condemnats a tenir inflació», va dir l’empresari.
Un greu incident va ocórrer el passat 3 de maig a Calella, després que una nena de sis anys estigués…
Els Mossos van detenir el 12 de maig un vigilant de seguretat per robar material informàtic a empreses i revendre'l…
Aquest 17 de maig, Dia Internacional contra l’LGTBI-fòbia, Catalunya es desperta amb una dada alarmant: ja s’han registrat 125 incidències…
El 6 de maig d'aquest any el consell de ministres de l'estat espanyol va aprovar la reducció de la jornada…
L’Auditori de Vilafranca del Penedès va acollir ahir la gala d’entrega de premis del 59è Concurs Tastavins DO Penedès, un…
Barcelona tindrà una pantalla gegant que s’instal·larà al parc de les Glòries per veure la final de la UEFA Women’s…
Esta web utiliza cookies.