Respecte dels treballadors afectats, TMB explica que s’analitzarà la seva situació laboral a través d’una comissió paritària de nova creació, en què es valorarà la possibilitat d’oferir-los llocs alternatius.
També explica que l’empresa està destinant “tots els recursos necessaris” a la identificació, confinament i posterior retirada dels materials amb contingut d’amiant en vehicles i instal·lacions de la xarxa de metro. Les tasques de detecció, retirada o encapsulament, afegeix, estan assignades a diverses empreses especialitzades amb comandes que sumen prop de dos milions d’euros, a les quals “s’afegirà pròximament” una nova licitació per import d’un milió més. En aquest sentit indica que un cop substituïts els trens més antics, en quatre anys el 95% de l’amiant inventariat “haurà estat retirat o encapsulat”.
A més, assegura que es revisen tots els trens per si hi hagués presència d’amiant, i que es faran noves proves aleatòries si es sol·liciten, fins i tot en les sèries certificades com a lliures d’amiant.
L’Ajuntament de Lleida i el Fòrum Secore, integrat per agents socials i econòmics de les Terres de Lleida, van reunir-se…
El conductor d'un turisme va morir ahir dimarts a la nit en un accident de trànsit a la C-25 a…
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la paera en cap de Balaguer, Lorena González, va…
La Universitat Rovira i Virgili, a través del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV, continua desenvolupant l’oferta de…
Diversos establiments d’hostaleria de Tarragona han denunciat recentment la presència d’un individu que entra als locals de la ciutat, consumeix…
Una desena de places i àrees de jocs infantils de diferents barris de la ciutat seran objecte de millora integral…
Esta web utiliza cookies.