Uncategorized @ca

Els tarragonins i tarragonines valoren l’EMT notablement

Un 8,31, aquesta és la nota mitjana de la valoració de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) que han donat 1000 usuaris del servei de transport públic. L’enquesta, realitzada per l’empresa Ceres, s’ha realitzat a viatgers de cinc línies de 18 en total (a la 6, 54, 8, 21 i 11, corresponents a les zones de Ponent, centre i Llevant).

Els resultats han estat molt positius, un 80% dels enquestats ha valorat com a molt satisfet els serveis del transport; hi ha hagut un augment de viatgers d’un 4,25% (9,7 milions d’usuaris); l’ubicació i la neteja ha estat valorada notablement i gairebé un 50% dels enquestats no tenen cap queixa dels serveis de l’EMT. El perfil de l’usuari més freqüent es correspon a una dona d’edat que oscil·la entre els 16 i 30 anys, que utilitza el títol integrat, s’informa a través d’Internet i treballa i resideix al centre de la ciutat.

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha mostrat la seva satisfacció dels resultats de l’enquesta en qüestió: “Estem molt orgullosos de tenir una empresa de transport públic municipal excel·lent.”, i afegeix “En una ciutat complexa com aquesta  (tenim 18 nuclis de població disseminats) cal remarcar la tasca de l’ajuntament de subvencionar el transport públic per als infants, nens/es escolaritzats i jubilats. Aquesta inversió de futur augura que els nens s’acostumin a usar el transport públic com a mitjà de mobilitat”. Una inversió econòmica que prové dels pressupostos municipals d’1’5 milions d’euros.

La presidenta de l’EMT, Begoña Floria, remarca que aquest any l’enquesta té “menys marge d’error, ja que s’han agafat de mostra una línia de cada zona”. A més, ha posat èmfasis en els projectes futurs que, augura, que es facin efectius a finals d’any com és l’homologació i l’adaptació del transport públic: “Esperem que puguem comprar 4 autobusos homologats a l’any, i d’aquesta manera, d’aquí a 10 anys hi hagi 40 autobusos renovats.” També, estan treballant en nous mitjans de comunicació per millorar l’atenció a l’usuari. Tanmateix, Floria remarca que tot aquell que es queixa de l’autobús “normalment no l’agafa mai”.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

Arriba el Calafell Festival Weekend: Un nou esdeveniment musical

L’1 de maig comença al municipi el Calafell Festival Weekend, un nou certamen que neix de l’evolució del Calafell Family…

6 segons fa

Lleida mostra a la ciutadania els projectes URBAN-NAT de Renaturalització

L’Ajuntament de Lleida va dur a terme aquest dissabte i diumenge l’ecodescoberta “Renaturalitzem Lleida” on l'equip tècnic encarregat del projecte…

1 minut fa

Una ruta literària, un recital i un concert de música clàssica: el tancament perfecte de Sant Jordi a Lleida

La ruta literària i patrimonial en record a Rosa Fabregat “També em sento cigonya/teixint amb branques/nius de paraules”, una lectura…

6 minuts fa

Nou rescat d’un excursionista al Priorat

Si la passada Setmana Santa es van haver d'efectuar diversos rescats d'excursionistes al Priorat, el darrer fa una setmana, d'una…

9 minuts fa

Junts Tarragona celebra l’èxit de l’Oficina de Promoció del Català

Junts continua consolidant la seva aposta per la llengua catalana a Tarragona. Aquest divendres es va presentar la campanya “Comerços…

15 minuts fa

Exigeixen el tancament de la planta on s’ha produït una explosió mortal: “És el quart accident greu des de 2023”

Després de l'explosió mortal registrada aquest dilluns al matí a la planta de reciclatge de bateries de Sant Julià de…

18 minuts fa

Esta web utiliza cookies.