Tarragona, un destí cosmopolita

La ciutat Patrimoni de la Humanitat, Tarragona, estarà present a la nova campanya turística internacional del Ministeri de Turisme, Turespaña “Spain is part of you”. La regidora de Turisme, Inma Rodriguez, juntament amb el director de Turespaña, Manuel Butler, han presentat la inserció del nou destí a la nova campanya de projecció turística internacional d’Espanya. La capital de província reuneix tots els requisits per atreure al públic objectiu de l’acció de promoció, i durant 5 anys apareixerà en tots els productes de la campanya.

“La col·laboració no és fruit de l’atzar sinó que va ser un camí que va iniciar a finals de l’any passat i principis del 2018 de manera conjunta el Patronat de Turisme i Turespaña”, apunta la consellera. Aquest treball sinèrgic va néixer al marc de la primera jornada “Mercados turísticos emisores” celebrada per primer cop a Tarragona el passat 23 de març del 2017. En aquest esdeveniment es va presentar que a partir d’aquell moment l’Ajuntament de Tarragona i el Ministeri de Turisme començarien a treballar colze a colze per rellançar la marca de Tarragona. L’estil de vida de la ciutat mediterrània s’associa al target de la campanya internacional, el turisme cosmopolita. Un públic que viatja per totes les ciutats al llarg de l’any, que té un poder adquisitiu elevat i que els seus interessos estan enfocats a l’estil de vida, el comerç i la cultura de la ciutat visitada.

Inma Rodriguez apunta que gràcies aquesta campanya “podran captar un client potencial que té les motivacions que ofereix Tarragona, un destí turístic els 365 dies de l’any”.  Rodriguez explica que “el treball conjunt ha sigut constant i comença a donar fruits”. A llarg d’aquest any ja hi ha hagut diferents accions i campanyes que han obtingut el recolzament de Turespaña com les accions per donar suport a Tarragona Patrimoni de la Humanitat.

Gràcies a la campanya Turespaña “Spain is part of you” Tarragona es benificiarà de la seva projecció per mitjà de suports tradicionals i a través de les xarxes socials a nivell internacional.

El director de Turespaña, Manuel Butler, ha assenyalat que “són sis anys d’estudis de mercat que garanteixen un millor rendiment d’aquesta nova campanya turística”. La campanya en qüestió estarà present a 47 mercats diferents i la difusió per mitjà de les xarxes socials tindrà un abast a 8 mercats turístics com Estats Units, Regne Unit, França, Alemanya, entre altres. L’estratègia turística es basa amb els logaritmes que utilitzen les diferents xarxes socials per tal de motoritzar els turistes potencials. Butler explica com apareix la campanya a Internet: “les cookies de les pàgines webs ens permeten saber en quina situació es troba el nostre target objectiu, d’aquesta manera el missatge de la nostra campanya es va modulant per tal d’atreure l’atenció”.

Tarragona és un dels pocs destins turístics que han estat afegits a la nova campanya. El director de Turespaña apunta que la ciutat encaixa amb el turisme cosmopolita que volen captar per oferir productes de qualitat i diferenciats, ser ciutat Patrimoni de la Humanitat i ciutat AVE.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

18 km de cues a l’AP-7 per un nou accident múltiple

El Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que s'estan produint diversos quilòmetres de cues a l'AP-7 a les comarques…

11 minuts fa

ERC demana a la Paeria suport a la rehabilitació de l’edifici modernista Magí Llorens

El grup municipal d’Esquerra Republicana a la Paeria demanarà al govern municipal que s’impliqui activament en la rehabilitació de la…

18 minuts fa

La recollida d’escombraries ‘porta a porta’ no funciona a Andorra la Vella

El sistema de recollida de les deixalles porta a porta que Andorra la Vella va instaurar en el passat mandat…

31 minuts fa

Arriba a Barcelona el Port Olímpic Living Lab

El dijous, 24 d'abril, el Port Olímpic de Barcelona acollirà la primera trobada del Port Olímpic Living Lab, un nou…

59 minuts fa

VÍDEO | 4 joves destrossen un cotxe al polígon de Valls i fugen corrents

Nou cas de vandalisme juvenil al Camp de Tarragona, ara al polígon de Valls, després que quatre joves hagin provocat…

1 hora fa

Moren un nen de 10 anys i la seva àvia en xocar amb el cotxe contra un mur

Una dona de 55 anys i un nen de 10 anys han mort després de xocar amb el seu cotxe…

2 hores fa

Esta web utiliza cookies.