L’Agència Reus Promoció ha realitzat al llarg de l’any 2017 un total de 23 viatges de premsa i 12 viatges de familiarització per a turoperadors i agents de viatges de 12 països diferents perquè coneguin la ciutat. Aquestes accions han permés atendre 61 mitjans, entre periodistes i prescriptors especialitzats en informació de turisme, cultura, gastronomia i tendències.
Aquesta setmana s’ha tancat la programació de visites de familiarització programades a Reus, que han tingut com a reclams principals el patrimoni cultural, les compres i l’oferta gastronòmica de la ciutat de Reus. En aquest sentit, els mitjans participants en aquestes visites de familiarització a la ciutat han pogut descobrir principalment el Gaudí Centre, la Ruta del Modernisme, la Ruta del Vermut i l’oferta comercial i gastronòmica de Reus. La majoria de visites s’han vehiculat d’acord amb el Patronat de Turisme de la Costa Daurada, l’Agència Catalana de Turisme i la taula de Creuers del Port de Tarragona.
La procedència dels professionals que han participat en aquestes estades a la ciutat ha estat molt diversa, i tots els participants procedien d’Europa: 20 d’Espanya, 11 d’Itàlia, 8 de França, 7 del Regne Unit, 7 de Rússia, 7 d’Hongria, 6 de Grècia, 2 d’Alemanya, 2 Holanda, 2 de Bèlgica i 2 d’Austria. S’han atés un total de 74 periodistes, bloggers i prescriptors.
Touroperadors
Quant als viatges de familiarització per a turoperadors i agents de viatges, s’han realitzat 12 visites a la ciutat: 3 per a agents de turoperadors russos, 2 d’Estats Units, 1 italià, 1 per a agents de viatge grecs, 1 per a belgues, 1 per agències alemanyes, 1 per a hongaresos, 1 per a professionals espanyols organitzadors de congressos i 1 per al personal dels Centres de Promoció Turística de Catalunya a l’estranger. En total, van participar en aquestes accions més de 250 professionals d’agències de viatges, turoperadors i personal d’atenció als visitants.
Al llarg d’aquest any s’ha notat un important increment en el nombre de bloggers i influencers participants en aquestes accions de comunicació, una tendència que s’ha anat consolidant en els darrers anys degut a l’augment del nombre de blogs dedicats als viatges, el lleure i la gastronomia, i la importància de la difusió de les destinacions turísticques a través de les xarxes socials
Els viatges de premsa i de familiarització organitzats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i l’Agència Catalana de Turisme es desenvolupen al llarg de tot l’any, tot i que es concentren majoritàriament a la primavera i la tardor.
Les xifres de tancament del Sant Jordi han certificat el que es palpava al carrer des de primera hora: la…
Un incendi desenvolupat a la planta baixa d'un edifici de 4 plantes de Badalona ha deixat 10 persones afectades, segons…
Com ja és habitual, Sabadell s’ha llevat el 23 d’abril amb una alegria especial i amb olor de paper nou…
La periodista Lydia Lozano ha hagut de cancel·lar d'urgència la signatura de llibres que tenia programada aquest dimecres, diada de…
Durant tot el dia de Sant Jordi, els i les socialistes de Tarragona han repartit a tota la ciutadania que…
El Gremi de Bars i Restaurants de Lloret de Mar ho té tot llest per a la XXV edició de…
Esta web utiliza cookies.