Categories: Uncategorized @ca

Reus participa al Workshop City Fair de Londres

Aquest passat dilluns 11 de juny, l’Agència de Promoció de Ciutat Reus Promoció ha participat al workshop City Fair, organitzat per l’ETOA (Associació Europea de Turisme), a Londres. El worskhop està especialitzat en turisme urbà i hi han participat operadors amb seu al Regne Unit que treballen tant al mercat britànic com en d’altres mercats internacionals.

Aquesta és la tercera edició en la que hi participa l’Agència Catalana de Turisme i, en aquesta ocasió, i dins les activitats emmarcades a l’Any Europeu del Turisme Cutural i de la marca Ciutats amb Caràcter, es va obrir la proposta a la resta de membres adherits als programes, com és el cas de Reus.

La delegació catalana ha estat representada per l’Agència Catalana de Turisme, el Monestir de Montserrat, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i la ciutat de Reus. Com a centres culturals hi han estat presents el Liceu i la Pedrera. També hi han assistit representants de Port Aventura World.

Reus Promoció hi ha participat amb un doble objectiu, aprofitar l’increment de vols a l’aeroport per promocionar la ciutat de Reus com a ciutat d’escapades «city break» i també com a destinació d’excursions comercialitzades pels agents turístics receptius a la Costa Daurada.

Durant la jornada es van atendre un total de 26 agències i representats d’entre els que destaquen empreses dedicades a organitzar viatges per a grups d’estudiants com Anglo Educational Services o Study Experiences & Remembrance Travel.

Es tracta d’un mercat amb moltes possibilitats ja que és un turisme fora de temporada, que realitza estades als hotels de la nostra destinació i que volen complementar la seva estada amb visites culturals.

També destaquen les reunions amb agències especialitzades en escapades com Super Break, Best of tour o ATO-TOURS o grans touroperadors amb viatges organitzats a la ciutat de Barcelona, interessats en fer extensions a la ciutat de Reus com Delta travel o Miki travel.

Interessants, també, han estat les diferents propostes de grans companyies en línia (City Sightseeing LTD., Leisure pass group, 365 Tickets o Europass) de venda d’entrades, operant fins al moment a Barcelona i província però amb la possibilitat d’obrir noves opcions pel nostre territori.

La valoració d’aquesta primera acció desenvolupada al Regne Unit ha estat molt positiva tant per la quantitat com la qualitat de les entrevistes efectuades, fet que obre noves oportunitats en el mercat anglosaxó.

AddThis Website Tools
Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

La consellera Paneque expressa el seu optimisme amb el futur parc natural de les Muntanyes de Prades

La consellera de Territori, Sílvia Paneque, ha insistit que el Govern està "totalment determinat" a tirar endavant el futur parc…

1 minut fa

Els maquinistes de Ouigo convoquen vaga pel 26 de juny

El sindicat Semaf ha convocat vaga de maquinistes a Ouigo el dijous 26 de juny. Durant aquest dia l'aturada està…

16 minuts fa

Apunyalen un home a tocar del parc del Pescador de Cambrils

La Policia Local de Cambrils i els Mossos d'Esquadra han atès aquest dimecres un home que havia patit un apunyalament…

22 minuts fa

Prades tindrà un nou heliport que podrà operar durant les 24 hores del dia

Prades, al Baix Camp, tindrà un nou heliport que podrà operar les 24 hores del dia, segons ha anunciat la…

33 minuts fa

Mor un veí de Lleida de 51 anys en un accident a l’A-140

Un home, de 51 anys i veí de Lleida, ha perdut la vida aquest dimecres al matí en un accident…

39 minuts fa

ACCIDENT LABORAL | Mor a l’acte un treballador després de caure des de la teulada d’un edifici

Matí tràgic als carrers del centre de Madrid després que un treballador es precipités des de la teulada d'un edifici…

49 minuts fa