La regidora de Participació, Bon Govern i Serveis Generals, Montserrat Flores, s’ha reunit aquesta setmana amb un equip de l’Ajuntament de Calafell, encapçalat pel regidor de Serveis Generals, Francisco Javier Estepa Ocaña; i format per personal tècnic d’atenció ciutadana i TIC, per compartir experiències sobre la gestió de l’Oficina d’Atenció Ciutadana. La reunió, que va tenir el dimarts 4 de febrer, va comptar, per part de l’Ajuntament de Reus, amb la participació de la cap de servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana i el cap del Servei Tècnic d’Informàtica i Telecomunicacions.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Reus funciona des de fa 22 anys, i continua implantant projectees de millora tant organitzatius com tècnics, com la gestió de cues i la cita prèvia que minimitza els temps d’espera de la ciutadania. Un procés de millora que fa que sigui referència per molts municipis a l’hora d’impulsar els seus propis projectes.
L’Hospitalet ha fet cent anys com a ciutat i, com no podia ser d’una altra manera, les Festes de Primavera…
L'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha presidit aquest vespre la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al…
El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports de Tarragona ha aprovat avui, 24 d'abril, les noves tarifes per a…
El món de les xarxes socials torna a plorar la mort d’una de les seves protagonistes. Vanessa Konopka, alemanya de 28…
El Port de Segur de Calafell acollirà aquest proper cap de setmana dues activitats de les més importants de l’any…
Nova campanya per promocionar les activitats de dinamització del Mercat del Carrilet que s'estrena coincidint amb el cicle de primavera.…
Esta web utiliza cookies.