Junts per Catalunya Lleida ha presentat aquest matí el seu lema per a la campanya de les eleccions municipals del proper 26 de maig: El lema consta de dos frases “Lleida és capital” i “Postius, el canvi”, que venen a resumir les principals idees sobre les que es construeix el projecte per a aquests comicis.
D’una banda, ‘Lleida és capital’ posa el focus en el projecte de ciutat, en la importància que es vol donar a Lleida i a les seves potencialitats per sobre de tot. El terme ‘capital’ és refereix tant al concepte de capitalitat de Lleida amb el seu territori més proper i natural, com a la capitalitat que ha d’exercir en el conjunt de Catalunya. Però ‘capital’ també és sinònim d’important, de prioritari. Per tant, Lleida és la prioritat i Lleida ha de jugar un paper de capitalitat. El candidat a paer en cap, Toni Postius, ha explicat que “portem molt de temps reivindicant que som la segona capital del país i volem posar en valor tots els actius que té Lleida”. “Posarem molt d’èmfasi en la necessària creació de llocs de treball, en l’atracció i captació d’inversions”, ha afegit.
L’altra meitat del lema és ‘Postius, el canvi’. Postius ha explicat que “fa falta no només un canvi de govern o de persones al capdavant de l’ajuntament de Lleida, sinó que també fa falta un canvi de model de ciutat, que retorni la il·lusió, l’esperança, el dinamisme i un canvi en la manera de gestionar la Paeria i serveis públics com la neteja, la il·luminació o el transport públic”.
El logotip de la candidatura és una versió del de Junts per Catalunya, que inclou el nom de la ciutat de Lleida sota les quatre barres per donar un segell propi a la marca, sense perdre de vista el nom que l’elector ja coneix de les últimes eleccions al Parlament i al Congrés, i que també serà el de les eleccions europees. El color predominant als diferents materials de campanya és el granat o burdeus, que és el color de la bandera de la ciutat. Durant la campanya electoral s’instal·laran banderoles, cartells de polipropilè, opis en diferents punts de la ciutat, tanques publicitàries i anuncis als autobusos urbans, a banda de la difusió de fullets i de diferent material a través de les xarxes socials.
Diferents membres de la candidatura de Junts per Catalunya Lleida han participat a la presentació del cartell i el lema de campanya, que s’ha fet a la paradeta de la candidatura al mercadet del Camp d’Esports.
Diferents entitats, partits polítics de l'Ajuntament de Lleida i col·lectius de la ciutat també s'han deixat veure, una vegada més,…
El sol d’avui ha sortit amb una intenció clara: fer de Sant Jordi una jornada per recordar. I ho ha…
MasOrange ha arribat a un acord amb els sindicats per a acomiadar 609 persones a causa de les greus pèrdues…
Un any més, amb motiu de Sant Jordi, l'Àrea de Serveis a les Persones i Drets Socials de l'Ajuntament de…
Aquest dimecres s’ha celebrat la tradicional Cantada de Sant Jordi al Celler de Vila-seca. Un acte que, com cada any…
Els carrers i places dels municipis del Baix Llobregat s’han tornat a omplir de llibres i roses en un Sant…
Esta web utiliza cookies.