L’espectacle d’Història Viva renova marca i imatge

La consellera de Turisme i presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inma Rodríguez, ha presentat la nova marca i imatge de l’espectacle de recreació històrica que se celebra a les nits d’estiu a l’Amfiteatre. Aquest espectacle s’integra enguany al Programa Cultural dels Jocs Mediterranis.

La conselleria ha apostat un any més per un espectacle de gran format vist l’èxit del 2017. L’any passat van enfocar l’espectacle al públic turístic i a les famílies. Inma Rodríguez ha comentat que des de la conselleria fan un balanç molt positiu d’aquest acte, ja que van aconseguir duplicar els assistents respecte el 2016 i es van exhaurir les entrades. A més, va ser el públic familiar qui va atorgar millor nota a l’espectacle a través de les enquestes de satisfacció.

Un dels objectius que es volia assolir era la captació de l’atenció dels visitants de la ciutat i es va aconseguir satisfactòriament. 1 de cada 4 espectadors era estranger i 4 de cada 5 espectadors provenia de fora de la ciutat. Aquests fets van animar a la conselleria a reflexionar i millorar aquest nou format, ha explicat Inma Rodríguez. Van reflexionar sobre tres elements: l’augment del nombre de pases, la notorietat de la marca Història Viva i l’oportunitat d’aprofitar els Jocs del Mediterrani sumant-se al seu Programa Cultural.

El primer pas per renovar l’espectacle ha estat el de crear una nova marca i la seva imatge. Han apostat per un model que fos fàcilment identificable tant amb l’espectacle com en l’espai on es durà a terme.  La imatge de l’espectacle serà l’Amfiteatre, ja que a més, enguany protagonitza la campanya de promoció internacional de Turespaña. D’aquesta manera s’aprofita la notorietat de la campanya. Així doncs, el nou espectacle de Tarragona Turisme s’anomena AMFITEATRVM.

Tarragona Història Viva continuarà amb el relat de ciutat mediterrània de la història viva. L’espectacle comptarà amb elements nous que augmentaran l’espectacularitat. Aquests elements es vincularan amb el so, la imatge, la representació i la tecnologia. El guió, que encara està en procés, serà treballat acuradament.

A banda de la nova marca i imatge de l’espectacle també s’afegeixen altres novetats. Enguany es realitzaran 10 pases. Les dates de celebració seran del 27 de juliol al 25 d’agost. Es representarà cada divendres i cada dissabte a les 22 h en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

El Port Tarragona i la Marina Port Tarraco examinen la coordinació en cas d’emergència

Port Tarragona i la Marina Port Tarraco han dut a terme un simulacre de gabinet de gestió d’emergències en el…

3 hores fa

Busquen un nen de 4 anys desaparegut des del passat 3 de maig

Les autoritats continuen la recerca de Bernardino, un nen de quatre anys que es troba desaparegut des del passat dissabte…

3 hores fa

El Golf Costa Daurada triomfa amb les Aperol Pàdel Nights

Un centenar de jugadors i jugadors de pàdel ja han pogut tastar la fórmula de les Aperol Pàdel Nights del…

3 hores fa

Trobada d’agents turístics de La Ruta del Cister a l’Alt Camp

Dimecres dia 7 de maig, l’Alt Camp va ser l’escenari de la Trobada d’Agents Turístics de La Ruta del Cister,…

3 hores fa

Emotiu comiat de Dani Vidal del Nàstic: “Me’n vaig amb la consciència tranquil·la”

Dani Vidal ha realitzat aquesta tarda la seva última compareixença com a primer entrenador del Nàstic de Tarragona. El tècnic…

3 hores fa

Retards a l’R8 per una avaria a la senyalització entre Can Tunis i Castellbisbal

La línia R8 de Rodalies de Renfe presenta retards de fins a tres quarts d'hora aquest dilluns al vespre arran…

4 hores fa

Esta web utiliza cookies.