Pla mitjà de la directora dels Serveis Territorials d'Empresa i Coneixement, Carme Mansilla, amb la directora de l'Agència Catalana del Consum, Elisabeth Abad
Les empreses de telecomunicacions i Internet, amb Vodafone al capdavant, van ser les que més reclamacions van rebre per part dels consumidors a l’Agència Catalana del Consum l’any 2018 a la demarcació de Tarragona, segons ha exposat l’organisme aquest dimarts. Les van seguir les companyies de subministraments bàsics. Globalment, el nombre de reclamacions es va incrementar un 21% respecte l’any anterior fins a les 2.500, si bé el nombre de denúncies van baixar, fins a les 92. L’Agència Catalana del Consum es mostra satisfeta pel fet que un 52% de les reclamacions es van resoldre per la via de la mediació o l’arbitratge.
La Policia d'Andorra investiga la mort d'una dona de 72 anys que ha aparegut morta aquest dimarts al riu Valira…
Els pròxims 25 i 26 d’abril, l’Ampolla acollirà la tercera edició del FRAME Film Festival al municipi, un esdeveniment dedicat…
Pedret és alcaldessa de Benifallet des de l'any 2015 i ara, per primer cop, serà diputada provincial. Li preguntem per…
La Diputació de Barcelona escalfa motors per celebrar la diada de Sant Jordi amb un munt de propostes culturals i…
Fins al 27 d'abril, es realitza una campanya d'àmbit territorial català orientat a l'ús dels dispositius de seguretat passiva, en…
La vuitena edició del Festival Dansòmetre inclourà un seguit de representacions de dansa que s’iniciaran el divendres 25 d’abril i…
Esta web utiliza cookies.