Les empreses de telecomunicacions i Internet, amb Vodafone al capdavant, van ser les que més reclamacions van rebre per part dels consumidors a l’Agència Catalana del Consum l’any 2018 a la demarcació de Tarragona, segons ha exposat l’organisme aquest dimarts. Les van seguir les companyies de subministraments bàsics. Globalment, el nombre de reclamacions es va incrementar un 21% respecte l’any anterior fins a les 2.500, si bé el nombre de denúncies van baixar, fins a les 92. L’Agència Catalana del Consum es mostra satisfeta pel fet que un 52% de les reclamacions es van resoldre per la via de la mediació o l’arbitratge.
Com cada any, la Biblioteca Carles Morató de Solsona materialitzarà la commemoració del seu aniversari…
La cinquena prova puntuable de la Copa Catalunya Juvenil de Tennis ha finalitzat amb un…
L’Ajuntament de Mollerussa, a través del Servei de Suport al Dol de Ponent, ha organitzat…
Arribem a l'equador de la campanya electoral i els partits polítics tenen clar que ara…
El Port de Tarragona estreny la col·laboració amb la Generalitat de Catalunya per millorar la…
Bona afluència de públic durant la primera jornada d’aquesta nova edició del Vide Dressing, el…
Esta web utiliza cookies.