El portaveu de la nova entitat que agrupa els patinets elèctrics de Lleida ha afegit que l’ordenança “no aconsegueix l’objectiu” que segons explica ha de “millorar la seguretat dels vianants i dels VMP”. Així mateix detalla que hi ha un punt en concret que els preocupa. Es tracta de la circulació en parcs i places. Valentines assegura que “se’ns permet circular per aquests espais” i pensem “que és on es produeixen la majoria d’incidents amb els vianants”.
Per la seva banda, un dels membres d’En Bici per Lleida, Aleix Pallarol, assegura que per la seva banda, l’objectiu de la reunió ha estat compartir “problemes comuns” amb l’entitat de patinets. Pallarols ha dit que “ara tenen l’oportunitat de fer un redactat conjunt amb les entitats d’aquesta ordenança de circulació”. Una de les reivindicacions comuns entre patinets elèctrics i bicicletes és l’ampliació del carril bici com també la creació de més zones 30.
Pallarols també ha explicat que “una ciutat més pacificada beneficia a tothom”. A més ha afegit dades com la reducció de la mortalitat en atropellaments si es redueix la velocitat. “A una velocitat de 50 quilòmetres hora es produeix una mortalitat del 45% i en canvi si la velocitat és de 30 quilòmetres hores es redueix al 5%”, afirma Pallarols.
Carles Montllor (Club La Blanca) i Jackeline Gómez (Baix Montseny), han estat els guanyadors de…
Els Bombers de la Generalitat treballen aquest diumenge a la tarda en un incendi en…
L'Ajuntament de Barcelona ofereix 620 places a les 5 escoles municipals de música de la…
Torredembarra ha celebrat aquest cap de setmana el Campionat de Catalunya de Grups Xou Nivell…
Agents de la Policia Foral han detingut aquest diumenge al matí a un home com a…
A banda de ser el primer ballarí professional amb síndrome de Down, l’artista Eros Recio…
Esta web utiliza cookies.