Al pas de la carretera per Vilaller, es proposa una alternativa de traçat per a la variant que en els estudis del Ministeri de Foment discorre per l’oest del nucli urbà. En aquest sentit, es planteja una variant per l’est, amb un menor impacte ambiental i visual, que inclou dos trams en túnel i encreuaments amb rotondes a l’entrada i sortida del municipi.
D’altra banda, es planteja la conveniència que, si l’actuació s’executa en diverses actuacions, es prioritzi la pacificació de les travesseres actuals prèviament a la construcció de les variants i que aquestes s’iniciïn un cop s’hagin millorat els trams interurbans.
Així mateix, el Departament de Territori i Sostenibilitat proposa que s’homogeneïtzin els accessos inclosos en el recorregut, que són de tipus molt diversos, tant interseccions en T com rotondes i enllaços. D’aquesta manera, es vol facilitar la percepció de la carretera per part del conductor i així, afavorir la seguretat viària.
Finalment, cal remarcar que en les al·legacions presentades, la Generalitat reclama que l’obra de condicionament de l’N-230 comenci al més aviat possible, per tal que s’adapti a la funcionalitat que té d’eix vertebrador.
El propietari d'una empresa de construcció ha mort després de ser copejat per la pala d'una retroexcavadora quan treballava en…
El Grup Municipal d’ERC a l’Ajuntament de Tarragona ha presentat una moció amb l’objectiu de revertir el retrocés en l’ús…
Tarragona es desperta el dia de Sant Jordi amb ganes de celebrar la diada. Les parades de llibreries, floristeries i…
La compravenda d'habitatges a Catalunya va augmentar un 16,9% al febrer en comparació al mateix mes del 2024, fins a…
La Fira del Vi de Falset (Mostra i mercat dels vins de la DOQ Priorat i la DO Montsant) enceta…
La Coordinadora per l'habitatge digne dona fins al 5 de maig al Govern, als grups parlamentaris i a la patronal…
Esta web utiliza cookies.