Al pas de la carretera per Vilaller, es proposa una alternativa de traçat per a la variant que en els estudis del Ministeri de Foment discorre per l’oest del nucli urbà. En aquest sentit, es planteja una variant per l’est, amb un menor impacte ambiental i visual, que inclou dos trams en túnel i encreuaments amb rotondes a l’entrada i sortida del municipi.
D’altra banda, es planteja la conveniència que, si l’actuació s’executa en diverses actuacions, es prioritzi la pacificació de les travesseres actuals prèviament a la construcció de les variants i que aquestes s’iniciïn un cop s’hagin millorat els trams interurbans.
Així mateix, el Departament de Territori i Sostenibilitat proposa que s’homogeneïtzin els accessos inclosos en el recorregut, que són de tipus molt diversos, tant interseccions en T com rotondes i enllaços. D’aquesta manera, es vol facilitar la percepció de la carretera per part del conductor i així, afavorir la seguretat viària.
Finalment, cal remarcar que en les al·legacions presentades, la Generalitat reclama que l’obra de condicionament de l’N-230 comenci al més aviat possible, per tal que s’adapti a la funcionalitat que té d’eix vertebrador.
La cònsol major de la Massana, Eva Sansa, i el cònsol major d'Andorra la Vella, Sergi González, han anunciat durant…
El mandat de Rubén Viñuales a l'Ajuntament de Tarragona arriba al seu equador. Fa tot just dos anys el socialista…
L'Ajuntament de Tarragona, a través de Tarragona Esports, torna a instal·lar la pantalla gegant pel partit de tornada de la…
La Guàrdia Urbana de Tarragona ha organitzat un curs policial en vigilància de platges (2025) de 30 hores. En aquesta…
El Festival Matsuri, que apropa la cultura tradicional japonesa a Barcelona, se celebrarà el cap de setmana del 21 i…
Després de gairebé un any de vigència del programa Reviu, que busca posar al mercat de lloguer habitatges que es…
Esta web utiliza cookies.