Aquest sistema de control de la velocitat mitjana funciona a través d’un equipament de reconeixement de matrícules situat a l’inici i al final del tram controlat, el qual mesura el temps de recorregut i en calcula la velocitat mitjana per determinar si s’ha superat el límit màxim de velocitat permès. Aquests cinemòmetres tenen l’objectiu de prolongar l’efecte de la reducció de velocitat durant diversos quilòmetres per fer un espai viari segur.
Segons el SCT, els principals avantatges dels controls de velocitat de tram és que constitueixen una eina eficaç per reduir la sinistralitat i millorar la seguretat viària, eviten frenades sobtades, cobreixen de forma efectiva un tram sencer d’una via i s’obtenen velocitats més igualades i uniformes al llarg de tot el tram. També destaquen que és un element dissuasiu de gran efectivitat sobre el comportament dels conductors i que complementa els sistemes de control convencionals, com els radars microones, de làser i els piezoelèctrics.
L’apagada elèctrica d’aquest dilluns i el tancament del metro de Barcelona durant diverses hores van impactar en el nombre de…
La Policia Local de Torredembarra ha rescatat aquest matí el cos d'un home que es va precipitar ahir amb el…
Aquesta setmana es fan dos actes de descoberta d'una placa commemorativa en dos espais de la ciutat que reben el…
El Servei d'Acompanyament a l'Emancipació i Inclusió Juvenil de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha treballat amb 86 joves durant…
La Catedral de Lleida, al bell mig de la ciutat, ha acollit aquesta tarda una missa solemne per recordar al…
Sis mesos després de la dana al País Valencià, la zona zero es comença a recuperar. Als carrers de l'Horta…
Esta web utiliza cookies.