Des de la setmana passada i fins al 19 d’octubre (Dia Internacional del Càncer de Mama), els comerços de la Via T guarniran els seus aparadors amb marxandatge facilitat per part de l’AECCC (Associació Espanyola Catalana Contra el Càncer).
L’objectiu principal és donar visibilitat a la campanya a través dels aparadors — aprofitant que són punts d’atracció—, i solidaritzar-se amb la campanya contra el càncer de mama, tot fent més visible i extensa tota la informació.
En aquesta campanya hi han participat tot tipus d’establiments, com ara geladeries, botigues de joguines, botigues de moda i complements, joieria, farmàcies o herbolaris, entre molts altres.
S’hi podran trobar globus i llaços de la campanya, alhora que també es podran comprar altres materials i articles que ajudaran a recaptar fons per a la causa.
A banda, s’han editat fulls volanders informatius on s’explica tot el que es pot fer en cas de patir aquesta malaltia i com s’implica l’Associació amb la persona afectada.
La Via T, entitat que sempre s’implica en causes socials i solidaries, està molt satisfeta de la participació dels seus associats i de com s’han implicat en la decoració dels aparadors i la creativitat esmerçada per cada establiment per fer un aparador singular partint dels mateixos materials per a tothom, fet que diferencia i caracteritza el comerç de proximitat i de km zero.
El Departament de Territori ha adjudicat les obres de la tercera fase de la via…
La candidata de Comuns Sumar a presidenta de la Generalitat, Jéssica Albiach, ha demanat el…
L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha rebut aquesta tarda el certificat i la bandera ECOMED,…
Aquests dies, entre visites a mercats, mítings i trobades amb gent i entitats diverses, intento…
Aquest dilluns començaran les obres de vianalització de l’entorn de l’Escola Col·legis Nous de Mollet…
Un okupa ha desafiat als mossos d'esquadra afirmant que la llei el protegeix en la…
Esta web utiliza cookies.