Categories: Uncategorized @ca

El seminari “Marca Ciutat 2017” ajudarà a enfortir la marca Tarragona

La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, ha presentat aquest matí el seminari “Marca Ciutat 2017”, que Tarragona acollirà els dies 20 i 21 d’octubre el Centre Tarraconense El Seminari.

El Marca Ciutat, que arriba a la seva 8ª edició, és el seminari de referència citymarketing de Catalunya, i per quarta vegada consecutiva se celebra a la nostra ciutat. Enguany se centrarà en “La marca en clau interna: el paper de la marca per generar sentiment de pertinença entre els ciutadans”. Aquesta edició anirà dedicada al paper de la marca d’una ciutat com a mecanisme capaç de generar i vertebrar un sentiment de pertinença i d’orgull cap a les pròpies localitats.

La consellera de Turisme ha explicat: “Un eix cabdal de tota estratègia de creació i posicionament de marca d’una ciutat són els seus propis habitants, que han de ser i sentir-se partícips i prescriptors dels atributs d’aquesta marca. En aquest sentit, la comunicació i el treball en clau interna és imprescindible”. I ha afegit “els estudis realitzats a partir del projecte Marca Ciutat de Tarragona ens diuen que els tarragonins estem enamorats de la nostra ciutat, però que l’hem de ‘saber vendre’ més i millor. Treballar i enfortir la marca Tarragona genera en els ciutadans un sentiment d’autoestima i de pertinença molt positiu, i és quelcom imprescindible per projectar-la exitosament a l’exterior. És un benefici per a tota la ciutat”.

El seminari Marca Ciutat està especialitzat en la creació de la marca de ciutats, i té com a objectiu exposar les noves tendències del màrqueting i la comunicació estratègica per ajudar les ciutats i les destinacions a posicionar-se en un entorn competitiu. La trobada s’ha consolidat com una cita imprescindible per a responsables de turisme, promoció econòmica, comunicació i màrqueting.

Destacats especialistes en màrqueting, comunicació, urbanisme etc. com Martin Boisen, geògraf i consultor en placebranding, i Toni Puig, professor de màrqueting públic a ESADE, exposaran les eines més útils per maximitzar i treure profit dels valors singulars de cada ciutat i posicionar-la en la xarxa global de ciutats. Durant les jornades també es presentaran les experiències de ciutats que han treballat per millorar el posicionament de la seva marca de ciutat. Entre els que hi participaran, hi haurà l’alcalde de Lloret de Mar, Jaume Dulsat que exposarà “Repensa Lloret. O com redefinir la marca de la mà dels ciutadans”, la regidora de Comunicació i Educació de l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, Anna Sosa; la directora de comunicació de l’Ajuntament de Viladecans, Marina Jarque; i el gerent del Patronat de Turisme de Tarragona, Ángel Arenas, que analitzarà el procés de la marca Tarragona.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

El CV Sant Pere i Sant Pau torna a ser de primera divisió

El Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau ha aconseguit el seu objectiu més esperat:…

2 hores fa

Vilalta: “ERC és la garantia de la defensa dels nostres municipis, de que tinguin oportunitats per a tothom”

Esquerra Republicana de Catalunya ha celebrat aquest matí, a la sala del Teatre d’Artesa de…

3 hores fa

Illa: “Catalunya està millor que fa uns anys en matèria de convivència”

El candidat del PSC a les eleccions del 12-M, Salvador Illa, s'ha mostrat favorable a…

3 hores fa

Mor una persona atropellada per un tren ple de passatgers

Una persona ha perdut la vida aquest dissabte després de ser atropellada per un tren…

3 hores fa

Fitch Ratings confirma la nota d’Andorra en A- amb perspectiva estable

L’agència d’avaluació Fitch Ratings ha publicat aquest divendres a la nit el ràting d’Andorra i…

3 hores fa

Jeannine Abella (Junts): “liderarem un pacte nacional per l’agricultura”

La cap de llista de Junts + Puigdemont per Catalunya a Lleida, Pirineu i l'Aran,…

4 hores fa

Esta web utiliza cookies.