Alonso ha subratllat la tasca que han fet els alcaldes del Pacte de Berà i els batlles i el moviment veïnal de les Terres de l’Ebre per aconseguir solucions per a l’N-340, una via que històricament registra nombrosos accidents greus i amb víctimes mortals. “N’estem molt satisfets perquè ha estat una lluita molt complicada”, ha admès l’alcalde i diputat a l’ACN. Segons Alonso, l’aplicació d’aquesta mesura marcarà “un abans i un després” i ajudarà a encarar el futur del manteniment de les vies ràpides que revertiran a l’Estat, atès que el govern espanyol és partidari d’aixecar els peatges de les autopistes que finalitzen la seva concessió. En el cas de Catalunya, es tracta del tram de l’AP-7 entre Tarragona i La Jonquera i del tram Montmeló-El Papiol, que acaben el 31 d’agost del 2021; i del tram Alacant Tarragona, amb finalització el 31 de desembre del 2019; a més de l’AP-2 Saragossa-Mediterrani el 31 d’agost del 2021. El decret que Foment portarà a aprovació el pròxim dia 31 preveu una despesa màxima de més de 41 milions d’euros per compensar les concessionàries fins, precisament, el 2021.
La cuina del PFI-PTT de l’Institut d’Altafulla, que s’ubica a les dependències de l’Esplai de la Gent Gran al carrer…
Golf Costa Daurada ja ha obert les inscripcions a l'Stage d'Estiu 2025, una proposta esportiva i de lleure que s'ha…
Un accident a l’AP-7 a l’altura de Martorell en sentit Tarragona està provocant aquest vespre retencions importants a la via.…
Valls serà de nou la seu central de la Ruta Sense Límits Road 2025, un esdeveniment moto turístic i no competitiu…
La ciutat de Tarragona comptarà ben aviat amb un nou establiment dels supermercats Condis, el quart a la ciutat. El…
Fa escassos moments, acaba de finalitzar la presentació oficial de la Festa Major de Sant Anna 2025 del Vendrell, un…
Esta web utiliza cookies.