També s’analitzen els resultats en funció de la titularitat dels centres educatius. Les diferències són significatives al País Basc (25 punts), Catalunya (19 punts), Astúries i Madrid (16 punts) i Andalusia (15 punts). En canvi, no són significatives a Castella-Lleó i a la Rioja.
Finalment, i entre d’altres qüestions, l’informe també conclou que quants més llibres hi ha al domicili familiar, més alta és la puntuació mitjana obtinguda en comprensió lectora. A Espanya, tenir més de 200 llibres davant de tenir-ne menys de 10 suposa una diferència de 62 punts. A Catalunya, aquesta diferència augmenta fins als 68 punts.
El Hard Rock, un dels responsables d'aquest avançament electoral, està en debat en el si…
LAVS/ / Laboratori d'Art Visual i Sonor és una proposta multidisciplinària que té com a…
L’Ajuntament de Badalona està desenvolupant per primera vegada un Pla de risc de l’arbrat que…
Les escoles franceses d’Ordino i Canillo han celebrat aquest dimarts la primera jornada interescolar a…
Junts+ repta Pedro Sánchez a acceptar un referèndum d'independència si realment "vol salvar la democràcia".…
El Consell Municipal de la Infància de Tortosa ha traslladat a l'alcalde, Jordi Jordan, diferents…
Esta web utiliza cookies.