Incrementar el consum d’avellana del territori, posar-la en valor i garantir el manteniment de l’estructura social i econòmica vinculada a un sector força envellit i amb poc relleu generacional. Aquests són els principals objectius del pla estratègic per la valorització de l’avellana que s’ha presentat aquest dilluns a Reus. El pla estableix 37 accions concretes i esdevé un full de ruta per impulsar el sector des dels àmbits de la producció, el territori, el consum i la gestió. La intenció és que l’avellana esdevingui “un referent d’identitat territorial”, sigui viable i mantingui l’estructura social i econòmica que té al darrere, segons ha assenyalat la consellera d’Agricultura, Teresa Jordà.
La cuina del PFI-PTT de l’Institut d’Altafulla, que s’ubica a les dependències de l’Esplai de la Gent Gran al carrer…
Golf Costa Daurada ja ha obert les inscripcions a l'Stage d'Estiu 2025, una proposta esportiva i de lleure que s'ha…
Un accident a l’AP-7 a l’altura de Martorell en sentit Tarragona està provocant aquest vespre retencions importants a la via.…
Valls serà de nou la seu central de la Ruta Sense Límits Road 2025, un esdeveniment moto turístic i no competitiu…
La ciutat de Tarragona comptarà ben aviat amb un nou establiment dels supermercats Condis, el quart a la ciutat. El…
Fa escassos moments, acaba de finalitzar la presentació oficial de la Festa Major de Sant Anna 2025 del Vendrell, un…
Esta web utiliza cookies.