La Ràpita potencia la campanya ‘Viatja lluny sense sortir de casa’ per a la temporada turística d’enguany

Avatar photo

El municipi aposta per posicionar-se com una destinació turística familiar de referència pels espais naturals, la qualitat gastronòmica, les activitats nàutiques i la qualitat mediambiental

La Ràpita potencia la campanya ‘Viatja lluny sense sortir de casa’ per a la temporada turística d’aquest estiu, amb l’objectiu de posicionar-se com una destinació turística familiar de referència en els mercats de proximitat. De la mateixa manera, la campanya pretén situar el municipi com un destí d’espais oberts, de bona gastronomia i referent en la pràctica d’activitats nàutiques. 

Enguany, des de la Regidoria de Turisme es treballa per reforçar el missatge de la campanya turística de l’any anterior. L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, exposa que “tornem a apostar pel turisme de proximitat perquè encara estem en pandèmia i tenim detectat que la gent continuarà buscant destins pròxims, i per tant, la Ràpita i el Delta de l’Ebre tenim l’oportunitat de potenciar el missatge de proximitat perquè aquí la gent té al seu abast tot allò que busca: espais naturals i poc massificats, qualitat gastronòmica, qualitat mediambiental…”. 

La campanya d’aquest estiu consisteix en l’adaptació del vídeo ‘Viatja lluny sense sortir de casa’ a locucions en castellà per fer una millor projecció als mercats de l’Estat espanyol, apostant per aquest eslògan que posa en valor els espais oberts, de paisatge, d’aire lliure, de distància social i de molta qualitat, tant ambiental, com gastronòmica i cultural. A través d’aquest recull audiovisual es posa especial èmfasi en les activitats que es poden fer a la Badia dels Alfacs, una zona molt privilegia on es pot fer tot tipus d’activitats a l’aigua. 

Per promocionar la destinació s’ha comptat amb mitjans de comunicació que aporten molta visibilitat al territori. El gran gruix d’aquesta campanya se centra en Catalunya Ràdio, a través de la qual es retransmetrà la campanya i diverses promocions de la mà dels empresaris turístics de l’Estació Nàutica de la Ràpita, qui sortejaran estades, experiències i activitats. Pel que fa a la resta de mitjans, hi haurà un especial turisme al Diari de Tarragona i la promoció d’activitats turístiques a Sàpiens. A la vegada, amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona per la campanya de Viles marineres, la Ràpita arribarà al sud de França, i al País Basc i Navarra a través d’una campanya molt important de ràdio. 

A més, s’ha invertit en publicitat a les xarxes socials per fer arribar el vídeo adaptat al castellà als clients potencials de localitzacions com el País valencià o la Comunitat de Madrid, entre altres. Caparrós destaca que “es tracta d’un ventall d’accions comunicatives perquè la gent tingui molt present el destí turístic de la Ràpita, perquè sense sortir de casa es poden visitar espais molt singulars”. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Reus completa la instal·lació de desfibril·ladors en totes les instal·lacions esportives municipals

Notícia següent

El nou Ford Mustang MACH-E com mai abans havies vist al territori

Notícies relacionades