Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

El sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promociona a la Fira Internacional de Turisme de Madrid

Avatar photo

Un total de 27 municipis i empreses turístiques de la demarcació participen a la fira de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona

Turisme Nàutic a La Ràpita. Imatge pròpia

Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre es promocionaran un any més a la Fira Internacional de Turisme, FITUR, que se celebra del 19 al 23 de maig a Madrid. Un total de 27 ens públics i privats del Camp de Tarragona, del Baix Penedès i de les Terres de l’Ebre hi participaran enguany, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La cita serveix per donar a conèixer els atractius turístics d’aquestes destinacions a través d’estands propis, així com per establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses del sector turístic.

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, i la vicepresidenta del Patronat, Camí Mendoza, visitaran aquest dimecres els estands de les marques Costa Daurada i Terres de l’Ebre, juntament amb altres autoritats dels agents participants.

Promoció conjunta

Com és habitual, ens públics i privats de la demarcació es promocionen conjuntament a les fires nacionals i internacionals més importants, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació. A FITUR, una de les cites imprescindibles en el calendari anual de promoció turística, hi seran amb un espai propi cadascuna, en el marc de l’estand de l’Agència Catalana de Turisme.

La marca turística Costa Daurada estarà representada pels municipis d’Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Cunit, El Vendrell, L’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, Mont-roig del Camp-Miami Platja, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Torredembarra i Vila-seca-La Pineda Platja. A més, també hi assistiran l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda, l’Associació Costa Daurada Destinació de Golf & Pitch & Putt, l’Estació Naàutica Costa Daurada, Port Aventura World i Aquopolis Costa Daurada. Pel que fa a la marca turística Terres de l’Ebre, s’hi promocionaran els municipis de Tortosa, Ascó, l’Ampolla, Alcanar, Sant Carles de la Ràpita i Amposta.

La promoció conjunta de les marques turístiques que gestiona el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, continuarà les properes setmanes a Navartur (del 28 al 30 de maig) i al B-Travel de Barcelona (de l’11 al 13 de juny) i a la fira Vakantiebeurs d’Utrech, als Països Baixos (4 i 5 de juny).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Catalunya recupera l’activitat immobiliària fins als nivells previs a la pandèmia

Notícia següent

Manel exhaureix les entrades pel concert sense distàncies de la Mirona de Salt

Notícies relacionades