No és la primera cursa il·legal de turistes, que lloguen cotxes esportius d’alta cilindrada i gran potència, i circulen imprudentment per carreteres convencionals, ni serà l’última. Però aquest cop les imprudències comeses han sortit molt cares: dos morts i dos ferits.
Ha passat al sud de l’illa de Sardenya, passat el poble de San Giovanni Suergiu, en una concentració de cotxes esportius que organitzava ‘Sardinia Supercar Experience’, i el resultat ha estat la mort d’una parella suïssa al volant d’un Ferrari, després de cometre un avançament imprudent.
En el vídeo es veu com una sèrie de cotxes esportius avancen, en línia contínua, el cotxe des d’on s’enregistren les imatges. Alhora, fan el mateix amb l’autocaravana que va al davant.
És llavors quan un Lamborghini blau intenta avançar la caravana quan, pel darrere i a gran velocitat ve el Ferrari de les víctimes, que impulsa el Lamborghini cap a l’autocaravana, que bolca, i el mateix Ferrari acaba incendiant-se i provocant la mort dels dos ocupants.
Els dos morts són Melissa i Markus Krautli, de 63 i 67 anys, de nacionalitat suïssa. Els dos ocupants de l’autocaravana, per la seva part, han estat hospitalitzats, però la seva vida no corre perill.
La policia italiana ha confiscat els vehicles sinistrats i, amb ajuda de l’enregistrament, ha iniciat les investigacions per esclarir responsabilitats.