Dijous, 23 de gener de 2025
És notícia

Maten a trets un regidor de l’Ajuntament davant de la seva parella mentre jugaven a tenis

Avatar photo

El subjecte assassinat era regidor de Berazategui a Argentina, tenia una filla de 7 anys i recentment havia formalitzat la seva relació amb la seva parella

Jorge Néstor Vega, de 41 anys, va ser assassinat aquest dissabte a trets per l’exparella de la seva xicota mentre es trobava jugant a tenis. L’homicidi del funcionari va tenir lloc a les 10.30 del matí.

Els fet van succeir a la localitat governada per Juan José Mussi va tenir lloc a les 10.30 del matí. Jorge Néstor Vega, de 41 anys, regidor pel Front de Tots de la localitat de Berazategui (Argentina), havia arribat al Concejo Deliberante el desembre de 2021 i prèviament es va exercir com a president de la Societat de Foment de Villa Mitre.

L’agressor, identificat com a Enrique Florentín, es va suïcidar a l’estació ferroviària de Ranelagh després d’interceptar Vega al club on havia anat a passar el dia juntament amb la seva xicota. El regidor va acabar amb 11 ferides de bala i va morir instantàniament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Una parella mor atropellada després de baixar del cotxe per discutir enmig de l’autopista

Notícia següent

Adopta una mini pig per les filles, la mata, se la menja amb els amics i podria acabar a presó

Notícies relacionades