Més de 45.000 degustacions servides en l’edició més exitosa de la fira ‘Temps de vi’

La majoria d'activitats, com les novetats de l'escape room i el Petit Temps de Vi, han penjat el cartell de complet

0
116
Imatge del brindis inaugural. Foto: Aj. VNG
Cosum Gencat VERD (juny 2019) 728×90

Temps de Vi tanca la seva vuitena edició amb més de 45.000 degustacions servides i prop de 7.000 copes venudes. Unes xifres que fan d’aquesta la millor edició de la fira i que demostren la consolidació de Temps de Vi, convertit ja en un dels esdeveniments anuals imprescindibles per als professionals i per als amants del vi, i que arriba especialment al públic més jove, que un any més ha gaudit del vi combinant-lo amb la música en viu que ha amenitzat la fira durant tot el cap de setmana.

L’afluència de públic a la quarantena d’actes oferts durant tot el cap de setmana ha estat contínua, i molts d’aquests actes han penjat el cartell d’entrades exhaurides, fins i tot abans que arribés el cap de setmana de la fira. Pel que fa als tastos, l’ocupació dels tastos guiats ha estat del 95%, i els tastos en vaixell, un any més, han estat una de les activitats més demanades pel públic d’aquesta fira que mira al mar.

D’entre tota la graella d’activitats d’aquesta vuitena edició, dues han estat les que més han despuntat. D’una banda, l’Escape Room al Museu Romàntic Can Papiol, que ha estat de les activitats més demandades, amb rècord absolut de participació i el cartell de “sold out” per a totes les sessions abans que arranqués la fira. D’altra banda, l’acte organitzat a la llotja de pescadors. L’assistència va superar totes les expectatives, amb una gran afluència de públic local que va poder gaudir del Petit Temps de Vi, amb vins dels cellers de la fira maridats amb productes de la llotja. Gràcies a la bona rebuda d’aquesta activitat, l’organització es planteja la possibilitat de donar-li continuïtat en futures edicions de la fira, així com de buscar una nova oportunitat per organitzar l’Escape Room en el mateix emplaçament del museu per donar sortida a totes les demandes rebudes.

En un moment on a la ciutat hi ha un debat viu sobre el model de fires i l’ocupació de la via pública, el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Medina, destaca que “és quan més es té en valor el model de fira com la de Temps de Vi. Una fira que neix amb la voluntat de promocionar el producte vitivinícola, però que també promou la cultura, la dinamització econòmica, ens projecta com a ciutat i realça la nostra identitat penedesenca”.

En aquest sentit, el regidor agraeix la tasca dels organitzadors i mostra la mà estesa per continuar treballant per garantir la continuïtat de la fira i remarcar el caràcter transversal d’un esdeveniment que està més que consolidat en el calendari de Vilanova i la Geltrú.

Un cop tancada aquesta exitosa 8a edició, l’organització anuncia ja les dates de Temps de Vi 2020. Serà de nou el segon cap de setmana de juny, del 12 al 14.

FER UN COMENTARI