La Ciutat dels Pirineus

El projecte de dinamització comercial #FEMPALLARS estrena marca

Passats 4 anys de funcionament del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, l’Ajuntament de Tremp, així com la resta d’agents públics i privats que en participen, han tirat endavant la creació d’una imatge que identifiqui el projecte i les accions que s’hi desenvolupen i que alhora valori el comerç local del Pallars Jussà.

La Taula de Comerç va consensuar dues propostes que posteriorment s’han sotmès a la votació del sector comercial primer i del públic general, a partir d’una enquesta d’Instagram, després.

La imatge que s’ha acabat escollint consisteix en una bossa de la compra amb uns braços que l’embolcallen i el nom del projecte “Fem Pallars”. Els valors que vol projectar la imatge són la proximitat i la confiança. A més d’identificar els canals de comunicació del projecte i les accions, aquest “logotip” està al servei del comerç de la comarca, a qui permetrà oferir de cara al públic, local i visitant, un relat comú que potenciï la compra de proximitat i el sentiment de pertinença.

El primer element que es retolarà amb la nova imatge es podrà veure als aparadors de les botigues i serveis participants aquesta propera campanya de Nadal.

El projecte “Fem Pallars” de dinamització comercial del Pallars Jussà, es va iniciar l’any 2018, en el marc del programa Treball a les 7 comarques, del Servei d’Ocupació de Catalunya, que colideren l’Ajuntament de Tremp i el Consell Comarcal del Pallars Jussà. D’aleshores ençà s’han dut a terme una total de 23 accions formatives per al sector comercial; 42 assessoraments individualitzats, 11 campanyes de posicionament; 7 accions de sensibilització adreçades a diferents públics; 4 intercanvis d’experiències entre tècnics, comerciants i associacions de diferents localitzats de Catalunya i diverses jornades de bones pràctiques de comerç, entre altres. El projecte també ofereix assessorament i suport administratiu a les associacions de comerciants de la comarca.

Tags: Tremp
MinervaPacheco

Missatges recents

Torredembarra posa en marxa una campanya de control de motocicletes i ciclomotors

Del 5 a l’11 de maig, la Policia Local de Torredembarra realitza una campanya de control de motocicletes i ciclomotors (casc i altres). Aquesta campanya institucional es du a…

27 segons fa

La fira Expoebre tanca les portes amb un balanç positiu

La 79a edició de la fira multisectorial Expoebre ha tancat les portes després de quatre dies d'intensa activitat. L'alcalde de…

5 minuts fa

Terrassa s’inscriu dins la Declaració de Centelles per apostar per l’estalvi i l’ús eficient de l’aigua 

Tot i que la Generalitat hagi aixecat les limitacions de l’ús de l’aigua en els embassaments del Ter-Llobregat, Catalunya treballa…

9 minuts fa

Mor el periodista esportiu José Ángel de la Casa, a 74 anys

El periodista espanyol José Ángel de la Casa, que havia estat una de les cares més conegudes de la secció…

22 minuts fa

Cites ràpides: una nova manera de conèixer gent o trobar l’amor a Lleida

"Es pot trobar l'amor a Lleida? O, com a mínim, un lloc on socialitzar en català i connectar en persona?…

22 minuts fa

Alerta a les comarques centrals i de Girona per previsió de fortes pluges aquesta tarda

Protecció Civil demana precaució aquest dilluns a la tarda per la previsió de fortes pluges, especialment a les comarques centrals…

23 minuts fa

Esta web utiliza cookies.