Aquest juliol el Comerç Associat de Tremp (CAT) ha engegat una campanya per donar visibilitat als seus associats i promoure les compres “a casa”. Amb aquesta proposta, el comerç local reivindica el seu paper com a eix vertebrador de la ciutat i crida l’atenció de ciutadans i visitants per recordar-los que el consum de proximitat enforteix l’economia del territori i beneficia tothom.
La campanya, amb l’eslògan “Posa’t el CAT al cap!”, s’ha iniciat aquest mes amb la decoració dels carrers comercials de Tremp amb banderoles de colors i barrets de palla, que s’han instal·lat amb el suport de l’Ajuntament de Tremp.
Així mateix, els dissabte 17 i 31 de juliol i 14 i 28 d’agost de les 12h a les 13:30h s’instal·larà una diana en un carrer diferent de les zones comercials de Tremp, i tots els clients podran fer tirades a canvi dels seus tiquets de compra. Totes les tirades tindran premi.
L’Ajuntament de Tremp col·labora en l’organització d’aquesta iniciativa a través del projecte #FemPallars de dinamització comercial, que desenvolupa a la comarca del Pallars Jussà a través del programa del SOC Treball a les 7 comarques.