Aquest Nadal, els comerços i serveis del Jussà lluiran als seus aparadors un element comú per reivindicar la compra de proximitat en aquestes dates.
La campanya sorgeix del projecte comarcal de dinamització comercial Fem Pallars i consisteix en la silueta d’un cérvol de craft amb l’eslògan “Per Nadal, també comerç local”. Com en anteriors campanyes, Fem Pallars vol valorar el comerç de la comarca i captar l’atenció de la població local a l’hora de fixar la despesa al territori.
L’oferta comercial d’aquesta comarca és completa, és a dir que entre les botigues de tots els municipis es pot trobar de tot. Així, “Fem Pallars”, els municipis i les associacions col·laboradores del projecte treballen en l’objectiu comú de fer que el Pallars sigui la primera opció de compra, tant a l’hora de plantejar les despeses de Nadal com la resta de l’any.
L’element decoratiu s’ha presentat al sector comercial aquest dimarts, durant el curs d’aparadorisme que ha tingut lloc al Centre d’Estudis 80 de Tremp i que ha anat a càrrec de la “visual merchandiser” Bibiana Becerra. El seminari s’ha centrat en la decoració d’aparadors i les tendències de Nadal 22-23 i s’han integrat els diferents continguts a partir del cérvol de #FemPallars.
Les denúncies relacionades amb ciberdelictes "no paren d'augmentar" i l'explotació i l'abús infantil a través…
Aquest matí, els Bombers de la Generalitat han extingit un incendi que ha tingut lloc…
Una persona va resultar ferida per arma de foc ahir divendres a la tarda a…
El pròxim 19 de juny, Cunit acollirà la primera experiència de ‘Speed Job Dating’ al…
Un jugador del sènior B del CF Móstoles va morir durant l'entrenament d'ahir divendres, ha…
L'Espai de Joc 0-99 de Barcelona estrena aquest dissabte la temporada de primavera-estiu amb nou…
Esta web utiliza cookies.