Aquest juliol i agost, els establiments comercials i de serveis del Pallars Jussà volen captar l’atenció dels vianants locals i visitants amb una campanya que convida a “espolsar-se la calor” i a promoure el consum de proximitat.
Les noves tendències de mercat i l’augment del consum online a través de plataformes de venda d’arreu del planeta incideixen de forma molt negativa en el “petit comerç”, especialment en els entorns rurals. A més, aquestes tendències també tenen un impacte nefast en el medi ambient que entre altres coses, fa augmentar els nivells de CO2 i en conseqüència, les temperatures.
Per tot això, el comerç del Pallars Jussà, a través del projecte de dinamització comercial que impulsa l’Ajuntament de Tremp, ha escollit uns ventalls de colors per decorar els aparadors aquest estiu. El missatge que els acompanya és “aquest estiu compra al Pallars”.
Així mateix, l’associació de comerciants de Tremp col·labora amb la campanya amb una rifa de ventalls entre els clients que participin a l’esdeveniment de comerç nocturn que tindrà lloc el proper 29 de juliol a la plaça Capdevila de Tremp, el “Tremp market”.
Aquesta passada matinada, un jove de 18 anys ha perdut la vida quan treballava en un saló de celebracions després…
Diverses persones han mort i d'altres han resultat ferides en un atropellament massiu en un festival de carrer a la…
Montserrat ha viscut aquest diumenge una de les jornades més multitudinàries de la seva història recent amb la celebració de…
Els Mossos d’Esquadra han detingut dues persones acusades de desordres públics al final de la celebració a Canaletes per la…
El ple ordinari del mes d’abril de l’Ajuntament de Torredembarra, que se celebrarà el 28 d’abril, inclourà l’anul·lació de l’adjudicació…
Dos menors de 16 anys es troben hospitalitzats en estat greu després d'impactar frontalment amb el seu ciclomotor contra una…
Esta web utiliza cookies.