Salou aposta per un nou cicle formatiu de Màrqueting i Comunicació 2.0 per a Comerç i PIMES

Avatar photo

Des del 3 fins el 26 d’abril, els assistents adquiriran coneixements per dissenyar la seva estratègia de promo-comercialització per a tic’s

La regidoria de Promoció i Dinamització Econòmica aposta per un nou cicle formatiu especialitzat en Màrqueting i Comunicació 2.0 “Emprendre més enllà del comerç tradicional” dirigit a comerç i PIMES. Amb aquesta iniciativa es pretén treballar el màrqueting digital, on s’analitzaran les preguntes inicials que tot comerç ha de plantejar-se per tal d’afrontar l’estratègia a la xarxa, i es donaran les bases per dissenyar la seva estratègia de promo-comercialització per a tic’s.

Aquesta formació està formada per vuit seminaris intensius de tres hores lectives, de caràcter tècnic i presencial que inclouen una part d’exposició i coneixement, i una part pràctica mitjançant mètodes “Learning by doing”. Durant les jornades, els assistents adquiriran coneixements sobre el Social Media Market i la generació de continguts per la xarxa; així com també aprendran a planificar una estratègia de promo-comercialització on line i dinamitzar una campanya de promoció de l’establiment per les xarxes socials, entre altres aspectes que també seran d’utilitat a l’hora de dissenyar noves estratègies per connectar amb els possibles clients. El consultor de Vinexus i tècnic en diverses disciplines del màrqueting, Carles Mera, serà l’encarregat d’impartir els seminaris d’aquest cicle formatiu.

La regidora de l’àrea, Martina Fourrier, ha destacat que “des de l’Ajuntament, l’objectiu és seguir fomentant la innovació i apropar el comerç tradicional a noves estratègies i eines comunicatives”. Fourrier ha afegit que “aquesta iniciativa facilita l’adaptació de les empreses i comerços del municipi a l’era digital, i oferir uns coneixements que es puguin aplicar i siguin d’utilitat pel dia a dia”.

El cicle formatiu és gratuït i podran apuntar-se Comerç, PIMES, empreses i emprenedors que vulguin crear la seva identitat digital i conèixer el funcionament del mercat digital Social Media Market. Els seminaris es realitzaran a la Sala Mediterrània de l’Ajuntament de Salou, els dimarts i dijous en horari de 14h a 17h. El curs s’iniciarà el 3 d’abril i finalitzarà el 26 d’abril.

El període d’inscripcions encara es troba obert i es podrà sol·licitar la plaça enviant un correu electrònic a [email protected], amb les següents dades: nom i cognoms de l’assistent, DNI, empresa, càrrec, telèfon de contacte i mail; o trucant al telèfon 977309214

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Luar Na Lubre, Lágrimas de Sangre i Sense Sal, grups confirmats del Paupaterres

Notícia següent

Èxit de la primera acció conjunta de La Solana de Tàrrega i l’IMO de Lleida

Notícies relacionades